Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam panowie , bryczka smiga bez problemowo otatnio po zapaleniu z pod maski wydobywa sie dzwiek pukania szczegolnie rano , dodam ze autko nie katowane i nie bierze oleju , kontrolka oleju tez gasnie juz po zakreceniu rozrusznikiem , jakies ?? bo nie wiem od czego zacząc poszukiwania denerwującego stukania :>
Opublikowano
Nagraj filmik jak to mniej wiecej stuka po odpaleniu. Wrzuć na youtube i bedzie Ci łatwiej pomóc :) ja stawiam na kończące się hudro. Ale to tylko moja sugestia i mogę sie mylić bo tak to cieżko to ustalić
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Kolego,ile ma najechane Twój TDS? Ja sprowadziłem swoją z Niemiec,miała 250tys. Po przyjechaniu do Polski(1000km) coś zaczęło stukać pod maską,a może stukało już wcześniej...Mniej więcej raz na sekundę. Okazało się,że to napęd rozrządu. Jedno ogniwo prawie pękło. Aż strach pomyśleć,co by się stało,gdyby łańcuch strzelił... Ludzie powiadają,że TDS ma kłopotliwą pompę paliwa... A tym czasem ten silnik po ok. 200tys. domaga się (dość kosztownej niestety) wymiany łańcucha. Dopiero po jego wymianie można zabierać się za ustawianie pompy wtryskowej. I wtedy problemów nie ma. Jednak większość użytkowników wiekowych już TDSów woli walczyć z pompami paliwa,bo taniej... A tym czasem winien jest rozciągnięty łańcuch. Polecam znależć dobrego i uczciwego mechanika od BMW. Pozdrawiam :wink:
Nic nie stuka nic nie puka...
Opublikowano
Kolego,ile ma najechane Twój TDS? Ja sprowadziłem swoją z Niemiec,miała 250tys. Po przyjechaniu do Polski(1000km) coś zaczęło stukać pod maską,a może stukało już wcześniej...Mniej więcej raz na sekundę. Okazało się,że to napęd rozrządu. Jedno ogniwo prawie pękło. Aż strach pomyśleć,co by się stało,gdyby łańcuch strzelił... Ludzie powiadają,że TDS ma kłopotliwą pompę paliwa... A tym czasem ten silnik po ok. 200tys. domaga się (dość kosztownej niestety) wymiany łańcucha. Dopiero po jego wymianie można zabierać się za ustawianie pompy wtryskowej. I wtedy problemów nie ma. Jednak większość użytkowników wiekowych już TDSów woli walczyć z pompami paliwa,bo taniej... A tym czasem winien jest rozciągnięty łańcuch. Polecam znależć dobrego i uczciwego mechanika od BMW. Pozdrawiam :wink:

 

Nie jest to reguła, ja miałem TDSa, którym najechałem ponad 700 tyś, teraz u mojego znajomego ma ponad 800 tyś i ani pompa, ani łańcuch nie ruszana. Oczywiście czasami nastawiana dawka i wymieniane dwa razy uszczelki pompy, ale nic poza tym. Wtryski również pociekły. Oczywiście najgorzej, że sypała się głowica, ale nic z rzeczy, które wymieniłeś. Teraz pozostaje pytanie ile miał najechany Twój TDS? Nie ma takie możliwości, żeby jakikolwiek silnik BMW domagał się wymiany łańcucha, ostatnio kolega na forum wymieniał rozrząd w M30 przy przebiegu ponad 500 tyś i okazało się, że stary był idealny.

pozdrawiam Bartek
Opublikowano
Jeżeli puka rytmicznie to może być waku wystarczy odkręcić wąż od waku i odpalić jak nie puka to waku .
Opublikowano
Do kol. ttrol. Mój tds ma przejechane 260tys. i jest to informacja o tyle pewna,że auto miało tylko 1 właściciela i było serwisowane w BMW do końca. Wszystkie przeglądy się zgadzają z bazą danych tu w Polsce. Być może wpływ na zużycie łańcucha miał fakt,że auto dużo jezdzilo z przyczepą. Ale oleju nie bierze wcale i jest zalany 5w30 marki BMW(nie wiem co oni tam leją,prawdopodobnie Castrol).Ale oczywiście jest możliwe,że facio przed każdym przeglądem cofał licznik... :? :? :?
Nic nie stuka nic nie puka...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.