Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Dziaisj wlasnie sie dowiedzialem podczas wizyty w salonie,ze nowe 525dod drugiej polowy 2011 posiadaja 2 litrowy silnik a nie 3.0 jak to mialo miejsce do tej pory.Jednoczesnie

wzrosla moc z 204 do 218 KM.

Co o tym myslicie, IMO lipa bo brzmienia R6 nie zastapi zadna R4, do tego 2.0 wyzylowali do granic - jaki to ma sens?

 

Szkoda ,ze ida w tym kierunku.

To samo z 528i tez R4.

Edytowane przez Blackwhite
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
to własnie mnie martwi. niedługo włożą silnik 1,0 400KM. ciekawe ile pojeździ. i te wszystkie turba. ja mam m30, które bez problemu zrobi 500tys, a takie 2,0 turbo? pewnie ze 150tys... żenada... nic tylko jeżeli już tak jest to w przyszłości patrzeć tylko samochody z jednostkami 6 cylindrowymi, które przez to że będzie ich mniej będą droższe na rynku aut używanych...

Tylko BMW jest samochodem , inne auta to wyrób samochodo-podobny.


Reanimacja:


http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=134&t=228175

Opublikowano
Nowe F30 w tylko jednej wersji występuje z silnikiem R6 - 335i. A i tak jest uturbione. Downsizing jest faktem, popatrzcie na przykład na taką skodę. Octavia, w sumie duże auto wielkości e46, waży też tyle samo, ale wkładają do niej silnik.... 1.2, turbo, oczywiście - o mocy 105 KM. Kilku tunerów podnosi w tym silniku moc nawet do 140 KM, ale już wyjściowo to 1.2 jest wyżyłowane. Pewnie pociągnie max 100kkm :D Pozdrowienia dla użytkowników tego wynalazku :wink:
Powyższy post odzwierciedla jedynie prywatne poglądy i stan wiedzy autora, zatem nie musi on opisywać stanu faktycznego. Autor nie bierze odpowiedzialności za skutki decyzji podjętych w oparciu o niniejszy post.
Opublikowano
to własnie mnie martwi. niedługo włożą silnik 1,0 400KM. ciekawe ile pojeździ. i te wszystkie turba. ja mam m30, które bez problemu zrobi 500tys, a takie 2,0 turbo? pewnie ze 150tys... żenada... nic tylko jeżeli już tak jest to w przyszłości patrzeć tylko samochody z jednostkami 6 cylindrowymi, które przez to że będzie ich mniej będą droższe na rynku aut używanych...

 

konstrukcja twojego M30 pochodzi z lat 60-tych XX wieku, czyli ma już jakieś 50 lat. przez te 50 lat technika poszła trochę do przodu, czego twoja percepcja może nie ogarniać.

 

Pewnie pociągnie max 100kkm

 

dlaczego w każdym poście na ten temat pojawia się ta hiperbola? przecież wiadomo, że żywotność takiego silnika do naprawy głównej wynosi jakieś 400 tys km.

Opublikowano

 

konstrukcja twojego M30 pochodzi z lat 60-tych XX wieku, czyli ma już jakieś 50 lat. przez te 50 lat technika poszła trochę do przodu, czego twoja percepcja może nie ogarniać.

 

no i mam stara konstruktywnie jednostkę- i co? dobrze mi z tym. chociaz nie wydaje krocie na naprawy. nowsze jednostki to mniejsze spalanie i lepsze osiągi. i nic więcej.

Tylko BMW jest samochodem , inne auta to wyrób samochodo-podobny.


Reanimacja:


http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=134&t=228175

Opublikowano
no i mam stara konstruktywnie jednostkę- i co? dobrze mi z tym. chociaz nie wydaje krocie na naprawy. nowsze jednostki to mniejsze spalanie i lepsze osiągi. i nic więcej.

 

no i to chodzi w postępie technicznym, żeby było mniejsze spalanie i lepsze osiągi. w 1968 roku kiedy powstał M30 pewnie podobni do ciebie gadali w stylu "dolnozaworowe silniki to się nie psuły, 20KM z litra pojemności to było to a nie to co te dzisiejsze wysilone jednostki"

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.