Skocz do zawartości

BMW E30 M20


michalm.77

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam problem z odpaleniem samochodu. Iskra jest na wszystkich tłokach, rozrząd ustawiony według znaków, aparat zapłonowy również , wtryski wstrzykują paliwo. Samochód rano daje rade startnąć ale tylko na 3-5 sekund i zaraz gaśnie, później lipa zero reakcji. Po wyciągnięciu listwy z kolektora wtryski wszczykują paliwo ale co zaobserwowałem to dają wszystkie naraz jak przekręcę kluczyk, czy to normalne czy mają szczelać na przemian ????? proszę o pomoc bo wiosna idzie a ja dostaje kota do głowy bo nie wiem co zrobić . WIELKIE DZIĘKI ZA POMOC
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć, nie wiem czy Ci pomogę, ale odłącz pompę paliwa, po tym jak autko zgaśnie i jeszcze raz spróbuj uruchomić silnik. Mi jak padł regulator ciśnienia na listwie wtryskowej, to zalewała i też miałem problem z odpalaniem. I wtedy jak wyłączyłam pompę paliwa, to ciśnienie na listwie spadało i zapalała. I jak już silnik pracował, to przy załączonej pompie kulał, a jak ją odłączałem, to wyrównywał obroty na kilka sekund i jak znów zaczynał kuleć, to na chwilę załączałem pompę i znów chodził równo. Po wymianie regulatora było ok.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam kolejny raz. Mam taki temacik, może banalny ale dla mnie nie zrozumiały. Posiadam BMW E21 z silnikiem M20 z wtryskiem paliwa. Robiłem remont całego samochodu no i oczywiście silnika. Po złożeniu całego silnika nie mogę go uruchomić. Rozrusznik kręci, iskra jest, wtryski wstrzykują paliwo, rozrząd ustawiony według znaków, aparat zapłonowy tak aby iskra była na pierwszym tłoku ,,pierwszy od koła zębatego,, a tłok w GMP ale nie gada nic a nic. Jedyne co nie wiem gdzie podłączyć i chyba wcześniej tego nie miałem to końcówka na aparacie zapłonowym która jest na wsuwkę ,,samczyk,, CO MOGĘ MIĘĆ NIE TAK ŻE NIE CHCE ZAGADAĆ , MOŻE MAM COŚ Z ZAPŁONEM ??
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wracam jeszcze raz do mojego męczącego tematu . rozrząd ustawiałem na znaki czyli górne koło na znaku i koło masowe na znaku jak we wszystkich instrukcjach. co do aparatu zapłonowego to na kole masowym mam 2 znaki, rozrząd ustawiłem do pierwszego który wygląda tak ,, O/T ,, czyli tak kreska to znak a później obróciłem kołem do tyłu na drugi znak ,, /Z ,, i znowu ta kreska to znak który ma sie pokryć ze znakiem na obudowie rozrządu. CZY MAM COŚ NIE TAK ????
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to co myślałem że jest czujnikiem położenia wału to był czujnik diagnostyczny , który jest na kole masowym a okazało się i o tą wiadomość jestem mądrzejszy że ja mam stary typ i sygnał ten jest pobierany z aparatu zapłonowego wiec nadal jestem w kropce. jedyną radą było by gdyby ktoś wiedział jak podłączyć przejście ze starej wtyczki na nową ,która jest wpinana do skrzynki z bezpiecznikami. :mad2:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.