Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Niedawno zakupiłem 740i i zaczeły sie problemy.

Zaczął hałasować rozrząd(a dokladniej jesto takie "cykanie")Mam pytanie czy ktoś może wymieniał rozrząd i wie gdzie można kupic po sensownej cenie koła, ślizgi,łańcuch,prowadnice.??

Opublikowano
A nie mówiłem że tu same bzdury piszą! To mi nie wierzyłeś

60 też mi sparawia przyjemność ;-) hehe

http://img57.imageshack.us/img57/4166/avatar2ym6.jpg

Opublikowano (edytowane)
Jeżli rozrzad to nie cyka a dzwoni a jezeli pisze ze cyka to popychacze tak jak pisze Xsilver wiec nie wiem w czym utwierdzasz swojego kolegę i co to za testy - czytałem juz twoje wpowiedzi podobnego typu wiec stąd moja odpowiedz. Edytowane przez katar14
http://img221.imageshack.us/img221/9561/bmw9bq.jpg
Opublikowano

Dlatego wlaśnie wywaliłem pieniądze żeby wiedzieć co wydaje takie odgłosy.

I na 100 % jest to rozrząd.A odzywa sie dlatego bo były zatkane kanały olejowe.Pozatym Stan łańcucha jest nie ciekawy :)

Opublikowano
Pytanie jest o rozrząd!!!!!!!!! A nie o popychacze! To jedno! Drugie to to że faktycznie jest do wymiany!!! Trzecie zaś to padają rozrządy!!!! 4 to to że stwierdzenie że kół sie nie wymienia a łańcuchów tymbardziej świadczy o..... a można to dodatkowo odczytać że istnieje wmożliwość wymiany jednego bez drugiego :mad2: :mad2: . Ci co wiedza o czym mówię sie tylko z tego uśmieją

60 też mi sparawia przyjemność ;-) hehe

http://img57.imageshack.us/img57/4166/avatar2ym6.jpg

Opublikowano
katar14 -Kolega Łukasz 39 nie pytał o diagnoze silnika tylko o to, czy moze ktos juz wymieniał rozrzad w M60 i sie orientuje gdzie korzystnie mozna nabyc czesci, wiec nerwy w konserwy :wink:
Opublikowano (edytowane)
Dlatego wlaśnie wywaliłem pieniądze żeby wiedzieć co wydaje takie odgłosy.

I na 100 % jest to rozrząd.A odzywa sie dlatego bo były zatkane kanały olejowe.Pozatym Stan łańcucha jest nie ciekawy :)

Cykanie a dzownienie to dwie rózne rzeczy - Xsilver probował naprowdzić poprawnie. To tak jak bym napisał ze mi stuka jak jadę a ty bys mi odpowiedział ze to wachacz a okazuje sie ze to panewki itp wiec nie mozecie miec pretensji bo kady pomaga jak moze z własniego doswiadczenia - nikt nie jest jasnowidzem a jeżeli faktycznie masz rozrząd do wymianny no to ładny masz przebieg

Edytowane przez katar14
http://img221.imageshack.us/img221/9561/bmw9bq.jpg
Opublikowano
a jeżeli faktycznie masz rozrząd do wymianny no to ładny masz przebieg

 

gosciowi z forum niemieckiego pękł łańcuch w M60 przy 180 tys km. Nie ma reguły na takie rzeczy.

Opublikowano
a jeżeli faktycznie masz rozrząd do wymianny no to ładny masz przebieg

 

gosciowi z forum niemieckiego pękł łańcuch w M60 przy 180 tys km. Nie ma reguły na takie rzeczy.

 

Właśnie!!!!

Więc ... szkoda słów

60 też mi sparawia przyjemność ;-) hehe

http://img57.imageshack.us/img57/4166/avatar2ym6.jpg

Opublikowano (edytowane)
No oki - pękniecie łańcucha moze nie swiadczy o przebiegu bo być moze była wada ukryta itp itd ale czyż wyeksploatowny (a to znaczna róznica) rozrząd nie świadczy o przebiegu??? no panowie jeszcze niewidziałem BMW zeby przy 300 tys km miała wywalony rozrząd wieć mozna się tylko domyslać ile ma przebiegu BMW z wyeksploatowanym rozrządem (mozna celować pod 500 tyś km niestety co najmniej) - nie jestem złośliwy ale ja oczu sobie nie mydle - mało kto kupuje BMW tym badziej E38 aby nim ganiać tylko do kościoła. Edytowane przez katar14
http://img221.imageshack.us/img221/9561/bmw9bq.jpg
Opublikowano

Powiem tak - a czy nadmierne zuzycie rozrzadu nie moze powstac z powodu wady fabrycznej albo ( co gorsza) nieprawidłowej eksploatacji poprzedniego wlasciciela? I wcale nie musi byc to duzy przebieg.

Moj znajomy ma w swojej 740 '93 juz 470 tys km i rozrzad zdrowiutki.

Opublikowano
No oki - pękniecie łańcucha moze nie swiadczy o przebiegu bo być moze była wada ukryta itp itd ale czyż wyeksploatowny (a to znaczna róznica) rozrząd nie świadczy o przebiegu??? no panowie jeszcze niewidziałem BMW zeby przy 300 tys km miała wywalony rozrząd wieć mozna się tylko domyslać ile ma przebiegu BMW z wyeksploatowanym rozrządem (mozna celować pod 500 tyś km niestety)

 

To mało widziałeś, chyba ze tylko R6 oglądałeś.

Dobra, KONIEC

Faktycznie sie troche uniosłem ale tak wiele wypowiedzi jest tu nie na temat...

Proponuje powrót do tematu,

sam jestem zainteresowany tym wątkiem, frank też.

60 też mi sparawia przyjemność ;-) hehe

http://img57.imageshack.us/img57/4166/avatar2ym6.jpg

Opublikowano
Koszt wymiany tylko głównego łańcucha i współpracujących z nim części to 425eur na oryginałach i takie bym polecał ale troche dziwne z tym rozrządem może poprzedni własciciel jezdził na syfnym oleju ? Ja bym poszukał na twoim miejscu drugiego silnika bo trafiają sie naprawde landrynki w rozsądnej kasie na przykład tyle ile wydasz za robote i za częsci.Ja na silniku M60 zrobiłem w 530 730tys i nigdy nie mogłem nażekac na rozrząd a zresztą na cały motor tylko że ja go kupiłem rocznego jak miał 40200km . :D
www.klinika-bmw.pl
Opublikowano

'cykanie' jest objawem zuzytych popychaczy ktore puszczajac cisnienie wydaja wlasnie takie cykanie ...

 

a na pytanie - czy ktos wymieniał rozrzad odpowiem - nie znam nikogo kto w m60 wymianiał rozrzad ....

 

ps - jak oczekujesz ze napiszesz ' cos mi pyka ' to nie oczekuj ze ze od razu kazdy bedzie wiedział co.... bo mi np cos piszcz - ktos powie pasek .... a nie - bo dmuchawa - i co nie zbesztam go bo mam troche kultury i szacunku do innych ....

Opublikowano

No dobra, kultura kulturą itp itd... ale gdzie te czesci na serio mozna kupic tanio? Tak sie pytam na wszelki wypadek. ;-) A silnika uzywanego to ja bym sie bal kupowac, no chyba, ze taki z chodzacej maszyny, zeby mozna stanac obok posluchac popatrzec itd., tylko za to to podobno jest 3 lata za wspoludzial.

:mrgreen:

Opublikowano

Hej

Zaciekawił mnie temat i rzuciłem okiem na cennik Intercars:

- łańcuch rozrządu BMW 364zł

- łańcuch rozrządu Febi 247zł

- łańcuch rozrządu IWIS ?? 316zł

Kół, "łyżwy" nie ma.

 

Główice:

- łańcuch BMW 135zł

- napinacz BMW 341zł

- napinacz Febi 239zł

 

Klubowicze -20% :cool2:

 

Pozdrawiam

Krzysiek
Opublikowano

ps - jak oczekujesz ze napiszesz ' cos mi pyka ' to nie oczekuj ze ze od razu kazdy bedzie wiedział co.... bo mi np cos piszcz - ktos powie pasek .... a nie - bo dmuchawa - i co nie zbesztam go bo mam troche kultury i szacunku do innych ....

 

 

Spójrz dokładnie na moje posty i sprawdż czy ja kogoś zbeształem w swoich wypowiedziach??Nie uważam żeby brakowało mi kultury.

 

Wracając do rozrządu to problem będzie z kupnem kół i ślizgów.Wydaje mi się że będe musiał rozejrzeć za silnikiem.Koszt rozrządu około 3000 tyś,wiec chyba mało opłacalne.

Pozdrawiam!

Dzieki za sugestie :)

Opublikowano
nie musisz kupowac nowych koł - mozesz kuoic uzywane w bdb stanie - i to bardzo tanio.... powinienes najpierw sprawdzic stan gladzi cylindrowych i pierscieni , oraz panewek - bo nie samym rozrzadem silnik zyje - jezeli doł bedzie ok to warto zainwestowac w silnik , a jezeli tez bedzie zjechany to poszukaj nowego silnika ( sory - innego silnika )
Opublikowano
Odnosze wrażenie że forum jest jak stacja BP, zbiera sie tu punkty... pisząc co ślina na język przyniesie, na szczęście kol. Lukasz 39 jest mega doświadczonym uzytkownikiem BMW (e21 316; e21 323; e30 323; e34 535; e32 730v8; e39 520) i nie da się namówić na taką "naprawę", ale wielu innych może uleć forumowym "fachowcom" i zarżnąć auto wcześniej niż samoistnie by się skończyło. Przykre ale prawdziwe.

60 też mi sparawia przyjemność ;-) hehe

http://img57.imageshack.us/img57/4166/avatar2ym6.jpg

Opublikowano

:clap:

 

widac ze wiesz o samochodach wszystko , a o bmw wiesz wiecej niz najlepszy inzynier z monachium .... :duh:

 

ps - widze ze masz podobne podejscie do naprawy jak serwisy aso bmw - ktore nia naprawiaja np skrzyni biegow tylko wymieniaja na nowa - a klient ma za to zaplacic 6 tys dolarow :duh:

Opublikowano
Odnosze wrażenie że forum jest jak stacja BP, zbiera sie tu punkty... pisząc co ślina na język przyniesie, na szczęście kol. Lukasz 39 jest mega doświadczonym uzytkownikiem BMW (e21 316; e21 323; e30 323; e34 535; e32 730v8; e39 520) i nie da się namówić na taką "naprawę", ale wielu innych może uleć forumowym "fachowcom" i zarżnąć auto wcześniej niż samoistnie by się skończyło. Przykre ale prawdziwe.

Małe sprostowanie - w jedym poście dostaje sie tylko jednego + i nie ważne ile razy się odpowie sie w tym temacie wiec nie ma nabijana + za bardzo jeżeli o to chodzi.

http://img221.imageshack.us/img221/9561/bmw9bq.jpg
Opublikowano
Odnosze wrażenie że forum jest jak stacja BP, zbiera sie tu punkty... pisząc co ślina na język przyniesie, na szczęście kol. Lukasz 39 jest mega doświadczonym uzytkownikiem BMW (e21 316; e21 323; e30 323; e34 535; e32 730v8; e39 520) i nie da się namówić na taką "naprawę", ale wielu innych może uleć forumowym "fachowcom" i zarżnąć auto wcześniej niż samoistnie by się skończyło. Przykre ale prawdziwe.

Małe sprostowanie - w jedym poście dostaje sie tylko jednego + i nie ważne ile razy się odpowie sie w tym temacie wiec nie ma nabijana + za bardzo jeżeli o to chodzi.

i o jeden za dużo

60 też mi sparawia przyjemność ;-) hehe

http://img57.imageshack.us/img57/4166/avatar2ym6.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.