Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam wszystkich.

Mam 1 pytanie:

Panowie czy do wymiany zaworu regulacji ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej w BMW e53 3.0d silnik M57N trzeba zdejmować kolektor???

Edytowane przez mirassss
  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
Popraw tytuł na zgodny z regulaminem to nie bede musiał zamykać wątku.
Opublikowano
Prosta operacja tylko nie zgub nakretek co mocuja kolektor bo sa nietypowym gwintem i ciezko bedzie ci inna dopasowac...
Opublikowano
E tam srasznie tylko wygląda. Zdjęcie kolektora to robota na 30 min z dobrymi kluczami. Musisz zdemontować podszybie bo inaczej nie odkręcisz śrub i nie wyjmiesz kolektora na wierzch. Sprawdz odrazu klapki w kolektorze bo u Ciebie powinny już być i swiece żarowe. Przy jednej robocie bo po co dwa razy do tego podchodzić.
Opublikowano

Witaj.

Czujnik wymieniłem,ale chyba nie potrzebnie.Przepala się bezpiecznik w komorze silnika 20 podczas przekręcenia zapłonu i nie poda prądu.Wiesz coś może na ten temat??,albo od czego są te bezpieczniki w przedziale silnika???nigdzie nie mogę tego znaleźć

Opublikowano
Witaj.

Czujnik wymieniłem,ale chyba nie potrzebnie.Przepala się bezpiecznik w komorze silnika 20 podczas przekręcenia zapłonu i nie poda prądu.Wiesz coś może na ten temat??,albo od czego są te bezpieczniki w przedziale silnika???nigdzie nie mogę tego znaleźć

 

Ktory masz rok auta ja u siebie 2006 nie widze zadnych bezpiecznikow w komorze silnikowej....??????????

Opublikowano
2004 listopad,są one umieszczone w takiej siwej kostce,jest ich tan chyba 5

 

Ale gdzie naprowadz mnie na nie podaj ich lokalizacje gdzie sie one znajduja????

Opublikowano
Bezpieczniki są pod maską z lewej strony stojąc do auta czołem koło podszybia w czarna skrzyneczka,trzeba ja rozpiąć i tam są bezpieczniki w siwej kostce,w tej skrzynce jest umieszczonych jeszcze kilka przekaźników od wycieraczek, spryskiwaczy reflektorów
  • 7 miesięcy temu...
Opublikowano
kolego u mnie ugieło prawdopodobnie zawór ssący szósy musze rozebrać wszystko i ściągnąć głowice tylko powie mi ktoś czy trzeba planować głowice przy jej poniwnym założeniu czy nie
Opublikowano

Tylo i wylacznie wrecz wskazane robisz to dla siebie.

Za duze cisnienie na tlokach jesli tego nie zrobisz to dlugo nie pojezdzisz i znowu wywali ci uszczelke.

 

To nie te czaszy gdy glowice byly zeliwne i sie nie krzywily po odkreceniu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.