Skocz do zawartości

wyciek oleju z przekładni kierowniczej, co robic???


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

E39 523i 1997/260000km.

 

Rok temu regenerowałem przekładnie kierowniczą. Wczoraj zauwazyłem, iz z prawej strony w miejscu gdzie osłona gumowa drążka kierowniczwgo nachodzi na przekładnie wycieka olej. Wyciek jest dobrze widoczny, tzn. widac krople oleju. Poza tym nie ma z nia zadnych problemow. Zadnych stukow i luzow.

Czy taki stan przekładni klasyfikuje ja do kolejnej regeneracji, wymiany uszczelnien, a może jesli nie ma na niej luzow mozna jeszcze jezdzic?

Jak uwazacie, moze ktos mial podobne dylematy.

Pozdrawiam...

GO NAVY...
Opublikowano
jak masz troche zdolnosci manualnych to zrobisz to sobie sam, i o ile przekaldnia nie ma wzerow to koszt takiej operacji zamknie sie z pewnoscia w 50 pln wymieniajac wszystkie uszczelaniacze na nowe. Nie wiem dlaczego firmy kaza sobie placic po 500-800 pln za taka usluge...kradziez w bialy dzien.

Lubię BMW - od 15 lat...trochę ich ujeżdzałem

Teraz pora na AMG :D

Opublikowano

A gdzie to robiłeś i zea ile?

bo u mnie też cieknie ale nie tak, zebym dramatyzował. Na razie jakoś jeżdże.

Mechanicy mówili, że koszty regeneracji to jakieś 500zł (firtma w Gdańsku miałaby to robić) + 300 robocizny.

 

Jakie masz objawy poza mokrą plamą pod autem? Bo u mnie są drgania na kierownicy podczas hamowania przy większej prędkości (tak od 70km/h).

 

pozdr

:: Moje auto ::


:: Nieważne czym jedziesz, ważne dokąd ::

Opublikowano

Ja miałem ten sam problem a samochód naprawiałem w ASO.

Kierownik z ASO powiedział, że jeżeli nie stać mnie na nową :mrgreen: to lepiej wymienić na dobrą używkę niż uszczelniać bo uszczelnianie pomoże tylko na krótko i znów zacznie cieknąć :nienie: .

Zaznaczam, że są to słowa mechanika a nie moje ((( to na wypadek jakby za tą wypowiedź ktoś miał mnie opier..... :mrgreen: ))) w każdym bądź razie wymieniłem na używkę i na razie jest OK

pozdrawiam

Opublikowano
Ja miałem ten sam problem a samochód naprawiałem w ASO.

Kierownik z ASO powiedział, że jeżeli nie stać mnie na nową :mrgreen: to lepiej wymienić na dobrą używkę niż uszczelniać bo uszczelnianie pomoże tylko na krótko i znów zacznie cieknąć :nienie: .

Zaznaczam, że są to słowa mechanika a nie moje ((( to na wypadek jakby za tą wypowiedź ktoś miał mnie opier..... :mrgreen: ))) w każdym bądź razie wymieniłem na używkę i na razie jest OK

pozdrawiam

 

Halo halo - w e34 i e32 jest przekladnia ktora trudno zregenerowac i lepiej kupic uzywke bez luzow - w e39 jest maglownica ktotra zregenerujesz sobie sam - rozbierasz ja (zadnej filozofii) i zmieniasz simmeringi na nowe - oczywisice o ile stan listwy na to pozwoli - bo jak manszety byly dziurawe i do magla dostawala sie woda i powstaly na listwie wzery to kaplica i juz trzeba uderzyc do fachowca.

Lubię BMW - od 15 lat...trochę ich ujeżdzałem

Teraz pora na AMG :D

Opublikowano
w każdym bądź razie wymieniłem na używkę i na razie jest OK

pozdrawiam

 

A ile Cię to kosztowało?

pozdr

 

Kurcze szczerze to nie wiem ile konkretnie za ten element bo robiłem parę rzeczy: uszczelka pod miską z wymianą oleju i filtrów, korektor nivo, i ta nieszczęsna przekładnia. W sumie zapłaciłem 1600 zł za wszystko.

pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.