Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich

 

Otóż jak w temacie, trapi mnie taka "drobna" bolączka, że przy prędkości ok 180 autko wpada w delikatne wibracje. Zawieszenie ok, na bieżąco robione, koła wyważane. Sam szczerze zgubiłem się i nie wiem gdzie szukać przyczyny. Dodam że nie tyle czuć na kierownicy co na karoserii i dopiero tak od ok 180 km/h :cry: . Może spotkał sie ktos z czymś podobnym i wskaże mi gdzie szukać przyczyny.

Z góry dzięki za odpowiedzi

Opublikowano
opony moga byc wywazone ale moga miec "bule" ja tez tak mialem ze zakladalem na zime uzywki i dwa razy mi wymieniali bo niby ok a opony mily balona, u Ciebie moze byc podobnie lub cos innego, a moze po prostu taka droga byla ;) probowales inne odcinki ?
Opublikowano
jakby nie było auto nie ma roku czy dwa jest już stare i ta konstrukcja bedzie juz miała drgania przy dużych prędkościach.
Opublikowano
opony moga byc wywazone ale moga miec "bule" ja tez tak mialem ze zakladalem na zime uzywki i dwa razy mi wymieniali bo niby ok a opony mily balona, u Ciebie moze byc podobnie lub cos innego, a moze po prostu taka droga byla ;) probowales inne odcinki ?

 

No tak, tak się działo na kilku odcinkach jak tylko dochodziło do ok 180km/h , jeśli faktycznie to opona to któraś z tylnych. Robi się ciepło, czas na letnie to zobacze na nich czy się coś zmieni ;)

 

Kolego szymeek, dopuszczam różne odpowiedzi ale jeśli mi ktoś pisze albo mówi że to już jest stare i lepiej nie będzie to mnie wnerwia na całego. Nawet 30 letnie auta jeżdżą i doprowadzone do ładu prowadzą się jak za lat swojej świetności. Tak jak Ty, powiedział mi kiedyś "mechanik - specjalista" od BMW w Nowym Sączu, który jak moja E30 falowała na obrotach i gasła powiedział że to już jest stare i nic nie da się zrobić. O...... gościa i pojechałem do innego czyt. normalnego mechanika, który zrobił bunie i chodziła jak lalka. Więc proszę Cie zastanów się nad twierdzeniami że to już jest stare i nic się nie da zrobić, bo te "stare" dłużej pojeżdżą niż te nowe.

Opublikowano
jesli buda nigdy nie byla uszkodzona tak mocno zeby byla naciagana lub spawana to dlaczego nawet po 20 latach ma byc do bani, nie mowie ze auto nigdy nie bylo mocno bite, tylko lekko uszkodzone,ale rama nie ruszona, takie jest moje zdanie
Opublikowano

Sprawdzałeś zbieżność?

Ja kiedyś miałem podobne drgania, które pojawiały się już przy 130 km/h. Problemem okazała się zbieżność.

Ustawienie wszystkich 4 kół w porządnym warsztacie rozwiązało problem. :D

Opublikowano
Zbieżność ustawiona na porządnym kompie w serwisie hondy a autko nie było bite, zresztą już nią jeździłem tak szybko i nawet szybciej i autko jechało jak po sznurku :D.
Opublikowano
Czołem! u mnie drgało przy ok. 140 km/h. Jak pisał kolega wyżej przyczyną były zepsute opony. Wymiana rozwiązała problem :)
Opublikowano
Jesli masz lekkie drgania to nie ma co plakac. Ja wlasnie kupilem M powera e36 i od 160km cala buda wpada mi w wibracje. Zbierznosc jest ok, felgi odnowione, opony yokohama advan neova wiec tez to wykluczam. Bylem w dwoch warsztatach i twierdza ze to jest wal napedowy. Guma na wale faktycznie jest troche popekana wiec bede ja wymienial bo nie mam innego wyjscia. Moja fura miala dzwona i to chyba nie jednego, nawet nie mam ksiazeczki ASO a VIN nic nie pokazuje. Kupilem kota w worku bo sie napalilem a od tych drgan dostaje juz drugiego kota szczegolnie jak latam na Autobanie. Na nszych pieknych drogach to za bardzo nie czuc tych drgan i wibracji ale w Niemcach to jest masakra, wszystko wylazi. Mam darmowy masaz tylka wraz z plecami. W tym tygodniu wstawiam fure do warsztatu i zobaczymy czy bedzie poprawa po wymianie tej gumy antywibracyjnej. Slyszalem ze jeszcze waly sie tak wogole wywaza, moze byc zle zlozony jesli ktos go rozbieral no i moga strzelic jakies lozyska w dyfrze ktore tez powoduja ponoc drgania. Mam dwa dosc dobre warsztaty i takie info w nich dostalem. Tak wiec jesli chodzi o mnie to zaczynam od walu.
Opublikowano
Ciekawa informacja z tą gumą i dyfrem. daj znać jak poszło z wymiana tej gumy i czy coś się poprawiło. Ja mam podobne objawy bo tez mi wpada w drgania cała buda ale tak dopiero od 18 km/h. Zobaczę czy na letnich też tak będzie. Jeśli to nie będzie wina kół to sprawdzę twoje info ;)
Opublikowano

Sprawdź łącznik elastyczny wału, podporę wału, poduszki silnika i poduszki skrzyni biegów, z reguły mało kto to wymienia a mógł pojawić się tam jakiś luz, sprawdzenie dyfra też dobry pomysł, auto ma iść jak po sznurku nawet z v max, tym bardziej, że jak piszesz tych drgań wcześniej nie było

 

pozdrawiam :D

Opublikowano

to ze auto ma 20 lat nie znaczy ze jest zle, robilem kilka e36 i zauwazylem ze bardzo czesto sa popekane poduszki skrzyni, moze tak:

jak auto jest zlozone to na oko widac jak by bylo dobre, ale jesli odkrecisz poduszki z ta kolyska okazuje sie ze albo jest naderwana albo urwana. teraz wlasnie wyciagalem z QP silnik ze skrzynia i to samo poduszki byly niby ok a jak wyciagnelem to jedna byla urwana

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.