Skocz do zawartości

E91 320i uszczelnienie pompy podcisnieniowej


multilab

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Witam. Jakiś czas temu zaczęło mi kapać z pompy podciśnieniowej - z dużymi oporami udało mi się ją wymontować. Olej wyciekał na połączeniu obu polówek obudowy. Rozebrałem, oczyściłem posmarowałem silikonem samochodowym i skręciłem. Niestety kapie nadal. Wydaje mi się, że powstaje tam jakieś ciśnienie które mimo dobrego uszczelnienia wypycha olej. Czy ktoś sobie z tym poradził?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Tak poradziłem sobie , wymieniłem pompę na nową w środku była zapchana . Ale było już o tym pisane :wink:

 

Witaj. A możesz coś bliżej o tym zapchaniu- czy nie dało się odróżnić. Nowa kosztuje ok. 1300 zl - zatem warto by było spróbować naprawy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mozna ja spokojnie wyczyścić, nasmarować i zamontować. Jest to bardzo prosty mechanizm. Musisz bardzo dokładnie oczyścić powierzchnie z oleju i kleić dobrym silikonem. U siebie wymieniłem tez oring pod sama pompa przy okazji. Zabieg się udał w 100%.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.