Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

mam wątpliwości co do prawidłowości działania moich nadmuchów powietrza do kabiny. Ciepłe powietrze leci tylko z kanałów na szybę i na nogi. Z pozostałych, kierujących powietrze na szyby boczne i centralnie do środka kabiny leci zimne. Czy E28 ma to zrobione tak bezsensownie, czy też ja mam coś poknocone?

Opublikowano

Fakt, że latem jest to przyjemne. Ale czy zimą... jak chcesz osuszyć boczne szyby i wali ci mrozem po dłoniach?

A te okrągłe kratki na bokach deski przy słupkach. Z nich też ma cośdmuchać? U mnie nic nie czuć.

Opublikowano

W Etzoldzie masz opisane prawidłowe działanie ogrzewania...

Ciepłe leci tylko na nogi i szybe + dwie małe kratki na górze deski rozdzielczej skierowane właśnie na szyby boczne... :wink:

 

P.S. Miałem na myśli tą kratke na górze deski z której nie leci na ręcę....

Opublikowano
Fakt, że latem jest to przyjemne. Ale czy zimą... jak chcesz osuszyć boczne szyby i wali ci mrozem po dłoniach?

A te okrągłe kratki na bokach deski przy słupkach. Z nich też ma cośdmuchać? U mnie nic nie czuć.

------I-

-I------

------I-

Zawsze mam tak ustawione i mam ciepłe i dłonie i nogi i przede wszystkich szyby. A małe okrągłe otwory na desce wystarczająco i szybko pozbawiają wilgoci szyby boczne...o ile jest sprawny układ.

Pozdrawiam

Marcin

Opublikowano

------I-

O -I------ O

------I-

 

Ooo dokładnie tak :D i do tego mam otwartą kratke na górze deski rozdzielczej i powolutku sączy sie z niego chłodne powietrze idealne do oddychania :wink:

Opublikowano

Dzięki za odpowiedzi.

Czy to duży problem aby dostać się do tych kanałów powietrznych? Jak już pisałem u mnie z tych małych okrągłych kratek nic nie dmucha, a one napewno lepiej nadają siędo osuszania bocznych szyb niż czołowe nawiewy boczne (od których mam "odmrożone" ręce).

Opublikowano
Czy to duży problem aby dostać się do tych kanałów powietrznych? ... nawiewy boczne (od których mam "odmrożone" ręce).

Przypuszczam, że czeka Cie sciagniecie albo konsoli z góry...czyli całej deski, :duh: albo dochodzić bokami dołem( to chyba prędzej, bo predzej tam znajdziesz problem) :idea:

Prostokątne nawiewy boczne i srodkowe po prostu zamknij na zimę. :mrgreen:

Pozdrawiam

Marcin

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Wg mnie w E28 ogrzewanie jest bardziej wydajne niż w E34

Bartek? Do czego pijesz?? :naughty: W E34 daje się ustawić zarówno zimne jak i ciepłe powietrze w górnej kratce. :clap:

w oczekiwaniu na zerodwójkę


Pzdr

Justyna

Opublikowano

U mnie tez z tych srodkowych ustawionych na kierowce nawala zimnym . Kiedys na jakims forum dochodzilismy powodow tego i jedynym rozsadnym wyjsciem bylo to ze przy zmeczeniu dluga jazda cieple powietrze conajwyzej usypialo by czlowieka zamiast go orzezwic w zwiazku z czym zastosowano taki sposob " przymusowy" pomimo iz mozna by bylo to regulowac w zalerznosci od potrzeby ale moze zanim by sie czlowiek polapal bylo by juz za pozno .

 

Powodow moze bbyc milion ciekawe jaki jest ten jeden ale prawdziwy :roll:

----------------------------------------------------

Sprzedam: Liczniki Używane Do BMW 1502 - 1602 - 1802 - 2002 - 2002tii . Seria I i II .

3 rodzaje sportowych kierownic

-----------------------------------------------------

  • 4 miesiące temu...
Opublikowano

Podłącze się pod temat. Choć mój problem jest troche inny. Otóż cały czas ogrzewanie grzeje. I pomimo pozamukanych wylotów powietrza na nogi i szybe w aucie jest gorąco.

I tu moje pytanie. Czy miał ktoś podobny problem?

Z tego wywnioskowałem ze schematów to ogrzewanie (tzn regulacja temp) w E28 opiera się o czujnik w obudowie nagrzewnicy, czujnik w obudowie pod kierownicą (nad podpurką lewej stopy) i potencjometrze od ustawiania temp. I na podstawie tego układu regulowane jest otwieranie i zamukanie elektro-zaworu do nagrzewnicy.

Jeśli coś pokręciłem to mnie poprawcie.

 

I jeszcze jedno pytanko. Wydaje mi się że owe czujniki działają na zasadzie termistora i czy ktoś miał by jakieś informacje jekie powinny być ewentualne wartości rezystancji tych czujników i potencjometra :?:

OO==ll==OO


www.bmwauto.pl

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.