Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
osprzęt silnika, instalacja silnika, skrzynia, wał napędowy, być może dyfer z półosiami, hamulce
http://img571.imageshack.us/img571/2675/57735638496931821246812.jpg
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Możliwe ale to zupełnie inna epoka silników więc nastaw się na duuuże zmiany. Jak wspomniał poprzednik silnik z osprzętem, wiązka elektryczna, skrzynia i z tego co pamiętam także most z półosiami. Nie pamiętam też jak wygląda sprawa mostu o przełożeniu 4,10 z e32 bo taki wkładaliśmy do e34. Półosie z tego co pamiętam były od e32 a krzyżak od e34. Także zależy jaki dawca. Na 100% pewien jednak nie jestem za dużo czasu minęło.
http://img842.imageshack.us/img842/1250/arto.png
Opublikowano
Nie sa. Znaczy sa takie same, ale roznia sie twardoscia lub wysokoscia. Ja u siebie zalozylem od M50B25, bo jakis cielak wsadzil dłuższe. W Dieslach szly inne, do 2.0 i 2.5 24V szly juz inne, do 3.0 i 3.5 12V szyly tez inne i do V8 tez inne.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.