Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam

Mam do was pytanie, mianowicie czy opłaca się remontować głowice w e36 316i? wiem na pewno że któryś zawór nie trzyma bo jak wchodzi na obroty to pomiędzy 1.5 a 2.5 tys obr. silnik się strasznie telepie i aż to telepanie przenosi się na cały samochód, mierzyłem ciśnienie sprężania w silniku i wyszło: 1(10.8) 2(10.2) 3(9.7) 4(10.7) prawdopodobnie przez zawór(zawory) silnik pali też dużą ilość paliwa, oleju nie bierze. Auto jest z 92r. z Holandii i prawdopodobnie od tamtego czasu jeździ na LPG.

Edytowane przez racing199
Opublikowano

popraw tytul to raz

dwa mam na sprzedasz glowice :) lezy po moim pierwszym silniku prosta byla planowana za symboliczne 70 zl ci puszcze;) jak by co priv :cool2:

BMW-Bo Można Wiecej
Opublikowano
no mowie tu koledze wlasnie cala glowice bez walka oczywiscie opchne mu za 70 zl bo lezy i mi zawadza a to chyba niezla cena :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
BMW-Bo Można Wiecej
Opublikowano
bardzo dobra cena, remont głowicy to kilka stówek a tak uszczelka głowica i po kłopocie ja bym wymieniał
Opublikowano
a na tamtej cisnienie mialem gites rowno chodzila nie szarpala swiezo po planowaniu jest zrobilem z 500km maks tylko zas mi panewka poszla :cry2: :cry2: :cry2: i silnik poszedl do rozbiurki na czesci
BMW-Bo Można Wiecej
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Aqurie ma rację, głowice bym zostawił. Moje M40 po grubo ponad 300tyś trzyma kompresję równą po 12 na garach, wiec jak tu jest poniżej 11, to może po prostu silnik jest już na wykończeniu. Po za tym warto sprawdzić szczelność dolotu, stan świec i kopułki, regulacja gazu (te objawy wystepują na gazie i benzynie czy tylko na gazie??).

 

PZDR>

Opublikowano
Aqurie ma rację, głowice bym zostawił. Moje M40 po grubo ponad 300tyś trzyma kompresję równą po 12 na garach, wiec jak tu jest poniżej 11, to może po prostu silnik jest już na wykończeniu. Po za tym warto sprawdzić szczelność dolotu, stan świec i kopułki, regulacja gazu (te objawy wystepują na gazie i benzynie czy tylko na gazie??).

 

PZDR>

 

Świece i przewody wymienione, ale jestem prawie pewny że to któryś zawór bo gdy chodzi na wolnych obrotach to co chwile słychac jak zawór prztyka

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

no jak tak mowisz to rub, żebyś tylko nie był ździwiony. To że zawór sobie klepie przy M40 to norma.

 

PZDR>

Opublikowano
no jak tak mowisz to rub, żebyś tylko nie był ździwiony. To że zawór sobie klepie przy M40 to norma.

 

PZDR>

KOLEGA MA RACJE :d ALE JAK CHCESZ ROBIC TOP JUZ MOWILEM GLOWICE MOGE CI OPCHNAC ZA SMIESZNE PIENIADZE :p :cool2:

BMW-Bo Można Wiecej
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.