Skocz do zawartości

[e39] Wymiana akumulatorka na baterie w kluczyku


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Nie dziala mi pilot w kluczyku od kiedy kupilem samochod, rozcielem dzisiaj kluczyk delikatnie i sprawdzilem akumulatorek, ma napiecie 2,87v. Czy przy takim napieciu powinien jeszcze dzialac czy juz nie? A druga kwestia jest taka czy po wymianie akumulatorka na baterie bedzie trzeba zakodowac kluczyc? czy imobilizer bedzie dzialal poprawnie? Dodam ze auto jest poliftowe kombi. Gdzies czytalem ze cala operacja wymieny powinna sie zamknac w 1 minucie a pozniej bedzie trzeba kodowac kluczyk, czy to chodzi o to kodowanie z wnetrza samochodu co sie robi we wlasnym zakresie czy trzeba jechac do servisu?
Opublikowano

Witam!

Może wystarczy odpalić samochód i pojeździć z tym starym kluczykiem w stacyjce. Powinien się naładować, jeśli długo był nieużywany.

Opublikowano
Tojest jedyny kluczyk jaki mam i jest uzywany codziennie, poprostu dzisiaj stwierdzilem ze wezme sie za wymiane baterii i tu zonk, akumulatorek na stale wmontowany. zmierzylem napiecie i wyszlo 2,87v i nie nie wiem czy jest sens wpasowywania bateryjki w miejsce akumulatorka i czy nie rozkoduje imobilajzera przez odpiecie zasilania na kluczyku.
Opublikowano
No i dziala idealnie, lacznie z domykaniem szyb:-):-):-):-) bememka masz u u mnie duzy browar jak bede we wrocku.Pozdro.
  • 1 rok później...
  • 2 miesiące temu...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Możliwe że da, po wszystkim musisz zakodować pilot.

Nikt ci nie powie na odległość co masz uwalone, ale jak stopniowo pilot tracił zasięg, to zazwyczaj wina bateri, i od tego się zaczyna.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.