Skocz do zawartości

skninght

Zarejestrowani
  • Postów

    19
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O skninght

  • Urodziny 13.05.1980

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 520 TOURING 2001r
  • Lokalizacja
    DUBLIN

Osiągnięcia skninght

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. No dobra oponki zalozone i smigaja. Nic nie obciera przy maksymalnym srecie i przy hamowaniu w ostrym zakrecie wiec wszystko ok.
  2. Dzieki bardzo za popowiedzi. Ja po polsce nie jezdze wiec koleiny mi nie straszne takze probuje zalozyc i dam znac czy sie zmiescily.
  3. Witam, mam maly dylemat, kupilem okazyjnie felgi 18` 8j et 15 i mam w garazu komplet opon 245/45/18 ktore mi zostaly po poprzednim aucie i zastanawiam sie czy ten rozmiar podejdzie do mnie (e39 touring) Tyl wyczytalem ze bedzie ok ale nie znalazlem nigdzie info czy do przodu bedzie ok moze ktos z was probowal takie oponki zamontowac i ma doswiadczenie?
  4. Kurde zakrecilem sie z tym swiatelkiem. Sorki. Gdzie tej krancowki szukac?? Bedzie przy zamku zamontowana czy gdzies przy zawiasie???
  5. O jakim swiatelku mowisz? Akumulatorek sprawdzalem i ma 3v wiec powinien byc ok. Poza tym po dluzszaj trasie powinien sie podladowac a u mnie po przejechani 400 km autostrada dalej nic:-(:-(
  6. Jakis czas temu zakodowalem kluczyk zgodnie ze wskazowkami na forum i kluczyk dzialal za kazdym razem... przez 2-3 tygodnie, pozniej byl problem z otwieraniem z pilota, trzeba bylo otwierac kluczykiem i jak alarm sie zalaczyl po otwarciu drzwi kierowcy to dopiero z kluczyka wylanczalem alarm. Teraz pilot w kluczyku praktycznie nie dziala wcale, czasami raz na 20 prob zadziala. Zauwazylem ze swiatelko w drzwiach kierowcy nie dziala zawsze, czasami mruga czasami wcale sie nie swieci, nie wiem czy ma to jakis zwiazek z pilotem od centralnego. Zbieglo sie to tez w czasie z tym jak wymienilem żaroweczki w oswietleniu wnetrza na ledowe, nie wiem czy moze miec to zwiazek jakis (moze opornosc obwodu???) Wdzieczny bede za pomoc, malo komfortowe jest otwieranie i zamykanie auta kluczykiem.
  7. Witam. U mnie zadzialalo za pierwszym razem,chcielismy to samo zrobic u kumpla ale nie chce zadzialac, po calej operacji tylko dioda w kluczyku zaczyna migac na czerwono 5 razy i nic sie nie dzieje, kumpla bmw to tez e39 ale przed liftem i kluczyk ma tylko 2 przyciski. Sprawdzalismy ze pilot dziala wysyla sygnal, a bateria jest nowencja.
  8. To już twój wybór. Dzieki bardzo tego wlasnie szukalem, czyli gra niewarta swieczki, zaczynam poszukiwania jakis ladnych 17` moze 18` Jak ktos ma do sprzedania w dobrej cenie to dajcie znac. Pozdrawiam
  9. Witam, chcialem sie poradzic Was w sprawie felg, a mianowicie posiadam na stanie piekne BBS-y skrecane wzor nr 2 227 647 7,5jx17 et41 pozostaly mi po mojej E36. Niedawno zakupilem E39 touring 2001r na 15 calowych kolach, 7jx15 et20 Czy po zastosowaniu dystansow 20mm kola beda pasowaly do e39? Moje bbs sa zaopatrzone w opony 235/45/17 ale potrzebuja odswierzenia w postaci odnowienia lakieru, stad moje pytanie czy inwestowac w odnawianie tych bbs-ow czy poprostu zakupic komplet felg dedykowanych do e39 ?
  10. Zamowilem juz czujnik tyl lewy na ebay-u, powinien na dniach dojsc, zamontuje sprawdze i dam znac. Tylko mam gwozdzia z tym licznikiem, dlaczego kontrolka od abs-u gasnie, od asc wogule nie dziala, wiaze to z tym ze jakis magik zmienial jednostki w komputerze pokladowym na metryczne, musze chyba wyciagnac zegary spisac nr i poszukac uzywki na podmiane, czytalem ze powinny dzialac tylko ze przy przebiegu bedzie sie czerwona lampka palila dopuki sie nie zakoduje vin-u samochodu do licznika.
  11. No i dziala idealnie, lacznie z domykaniem szyb:-):-):-):-) bememka masz u u mnie duzy browar jak bede we wrocku.Pozdro.
  12. Zaraz mam przerwe w pracy to pojde pobawic sie.
  13. Tojest jedyny kluczyk jaki mam i jest uzywany codziennie, poprostu dzisiaj stwierdzilem ze wezme sie za wymiane baterii i tu zonk, akumulatorek na stale wmontowany. zmierzylem napiecie i wyszlo 2,87v i nie nie wiem czy jest sens wpasowywania bateryjki w miejsce akumulatorka i czy nie rozkoduje imobilajzera przez odpiecie zasilania na kluczyku.
  14. Nie dziala mi pilot w kluczyku od kiedy kupilem samochod, rozcielem dzisiaj kluczyk delikatnie i sprawdzilem akumulatorek, ma napiecie 2,87v. Czy przy takim napieciu powinien jeszcze dzialac czy juz nie? A druga kwestia jest taka czy po wymianie akumulatorka na baterie bedzie trzeba zakodowac kluczyc? czy imobilizer bedzie dzialal poprawnie? Dodam ze auto jest poliftowe kombi. Gdzies czytalem ze cala operacja wymieny powinna sie zamknac w 1 minucie a pozniej bedzie trzeba kodowac kluczyk, czy to chodzi o to kodowanie z wnetrza samochodu co sie robi we wlasnym zakresie czy trzeba jechac do servisu?
  15. Chyba faktycznie tak zrobie, w razie czego bede mial zapasowy czujnik abs-u albo poprostu odsprzedam go, ale dzwonilem dzisiaj do szpeca od elektroniki i powiedzial ze zachowanie licznika swiadczy o tym ze cos jest z nim nie tak, chodzi o to ze kontrolka abs-u gasnie w odpowiednim momencie i nie zaswieca sie a kontrolka od asc nie dziala wcale, teraz dopiero powiazalem to z tym ze poprzedni wlasciciel zmienil jednostki w komputerze pokladowym z m/pg na l/100km. zastanawiam sie czy jesli bede mial licznik od tego samego modelu i rocznika i podmienie go czy potrzebna jest adaptacja czy bedzie dzialal odrazu? mam kumpla ktory ma taka bunie z 99roku ale to chyba nie przejdzie?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.