Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...
  • Odpowiedzi 79
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

WItam , chwile nie pisalem bo bylo wszystko ok.

Korekta do dolewek oleju , zrobilem nim 1000km i 2 razy dolewalem po 300 ml +/-

Samochod ma 320k km

kupilem go jak mial 280k km i do przebiegu 305k km nie dzialo sie nic , jezdze autem tak samo jak po kupnie i dopiero niedawno sie zaczely problemy.

Myslalem , ze regeneracja turbiny pomoze.

Stad wlasnie moja irytacja , kupilem auto bylo wszystko ok , a tu po 20k km zaswieca sie ten olej po 400km +/-

Dodam , ze podczas przyspieszania jest pisk ( jakby waz z turbo do kolektora byl nieszczelny ) albo i sama turbina , choc mechanik ktory nie polecal warsztatu do regeneracji powiedial ze ladnie jest wszystko zrobione.

Skad wiec pisk , skad ubywajacy olej ?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Znajdź kogoś w okolicy kto ma inpa lub ista i trzeba sprawdzić ciśnienie doładowania podczas jazdy, bez tego nie będzie dalej wiadomo czy turbina została prawidłowo zregenerowana.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Piszczenie powstaje podczas depniecia w gaz.

Zauwazylem tez , ze tylko zderzak jest jakby ubrydzony pylkiem z oleju.

Turbo ? Moze pierscienie puszczaja ?

Na dniach podstawie auto do mechanika i sprawdze te parametry o ktorych mowicie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.