Skocz do zawartości

E39 520i wyciek oleju z prawej strony silnika


dawidzioch88

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...
Sory że tak późno odpisuję, przyczyną jednak była odma i węże powiązane z nią, odma była zawalona na kamień i węże popękały. Wymienione i nic nie cieknie, wymieniłem także uszczelkę pod podstawą filtra czujniki itp... Ogólnie mechanik wyrzekał się że to nie odma i żeby zarobić wymieniał wszystko na około... Okazało się później że jednak odma. Dziś wymieniłem sam świece zapłonowe, mam pytanie, bo autko faluje na zimnym silniku. Miał ktoś już takie coś? Przepływka zrobiona i cały układ szczelny więc to nie to, na starych świecach chodził płynnie ale raz mi się zdażyło od rana że na jeden gar nie palił więc zdecydowałem się wymienić świece... Pali na dotyk ale spadają obroty co kilka sekund aż się nie rozgrzeje trochę. Ma ktoś receptę na to? Wrzuciłem irydowe katalogowe świece do e39 520i.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki! fajki wymienię jak tylko dojadę do polski, dziś z rana odpaliłem i o dziwo po wczorajszej jeździe auto już nie faluje (wczoraj rozgrzałem silnik z nowymi świecami do odpowiedniej temperatury) może to ma jakieś znaczenie, może świece też musza się zaadaptować. Na razie pokazuje trochę duże spalanie ale pewnie po przejechaniu 100km to się unormuje, normalne spalanie poprzednio miałem na poziomie 9.4 teraz 10.5-11.5 (cykl mieszany) zobaczymy po dłuższej trasie... W maju jadę z NO do PL ponad 25 godzin w trasie więc wszystko wyjdzie w praniu, oby na dobre.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gratuluje rozwiązania problemu. Ja się nastawiam na wymianę uszczelki w te sobotę i dlatego mam jeszcze dwa pytania.

1. Czy trzeba odkręcić przewód od vanosa czy da radę to zrobić bez rozlaczania bo nie mam podkładki na wymianę i nie wiem czy mi do soboty ASO sprowadzi.

2. Mam nadzieję że nie trzeba rozpinac żadnych węży wodnych bo czytam różne opisy na anglojęzycznych forach i tam ludzie odpinali górny waz. Ale przecież Polak potrafi :norty:

O Tempora! O Mores!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy trzeba odkręcić przewód od vanosa czy da radę to zrobić bez rozlaczania bo nie mam podkładki na wymianę i nie wiem czy mi do soboty ASO sprowadzi.

 

Raczej musisz,po za tym wygodniej do czyszczenia podstawy,bloku i reszty.Ja odkręcałem od strony podstawy,są tam 2 podkładki,dałem nowe ale robiłem znajomemu i zostawiłem stare i jest OK.

 

Mam nadzieję że nie trzeba rozpinac żadnych węży wodnych bo czytam różne opisy na anglojęzycznych forach i tam ludzie odpinali górny waz. Ale przecież Polak potrafi

 

Nie musisz,przeszkadza to trochę w cofnięciu napinacza paska ale dasz radę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki, tak też myślałem ale wolałem się upewnić. Podkładki dziś zamówiłem na wszelki wpadek i jest szansa że na piątek będą.

Co do luzowania paska to już przeszedłem wymianę rolki napinacza bez demontażu wiska i węży więc powinienem dac radę. :D

O Tempora! O Mores!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.