Skocz do zawartości

inviduality

Zarejestrowani
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    520ia

Osiągnięcia inviduality

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. dzięki! fajki wymienię jak tylko dojadę do polski, dziś z rana odpaliłem i o dziwo po wczorajszej jeździe auto już nie faluje (wczoraj rozgrzałem silnik z nowymi świecami do odpowiedniej temperatury) może to ma jakieś znaczenie, może świece też musza się zaadaptować. Na razie pokazuje trochę duże spalanie ale pewnie po przejechaniu 100km to się unormuje, normalne spalanie poprzednio miałem na poziomie 9.4 teraz 10.5-11.5 (cykl mieszany) zobaczymy po dłuższej trasie... W maju jadę z NO do PL ponad 25 godzin w trasie więc wszystko wyjdzie w praniu, oby na dobre.
  2. Sory że tak późno odpisuję, przyczyną jednak była odma i węże powiązane z nią, odma była zawalona na kamień i węże popękały. Wymienione i nic nie cieknie, wymieniłem także uszczelkę pod podstawą filtra czujniki itp... Ogólnie mechanik wyrzekał się że to nie odma i żeby zarobić wymieniał wszystko na około... Okazało się później że jednak odma. Dziś wymieniłem sam świece zapłonowe, mam pytanie, bo autko faluje na zimnym silniku. Miał ktoś już takie coś? Przepływka zrobiona i cały układ szczelny więc to nie to, na starych świecach chodził płynnie ale raz mi się zdażyło od rana że na jeden gar nie palił więc zdecydowałem się wymienić świece... Pali na dotyk ale spadają obroty co kilka sekund aż się nie rozgrzeje trochę. Ma ktoś receptę na to? Wrzuciłem irydowe katalogowe świece do e39 520i.
  3. Witam, wymieniłem także wąż ale problem pozostał, silnik rzyga olejem najprawdopodobniej z separatora oleju, czy problem może być po stronie zaciętego zaworu pompy olejowej? wiem że ktoś kto poprzednio miał zrobić remont silnika , a go nie zrobił.... wlał płukanki do silnika , wypłukał syf i wymienił olej na 0W40, dowiedziałem się o tym dopiero teraz, nie chce już wymieniać nic na ślepo, silnik na wolnych obrotach nie pluje olejem tylko podczas jazdy na rozgrzanym silniku, 30 minut i całe 6 litrów wypluje. Macie pomysły? przypominam że wymieniłem uszczelkę pod obudową filtra i wąż do zmiennych faz rozrządu... Następny mechanik proponuje mi remont całego silnika, pewnie tak było by najprościej ale zrobi remont a potem okaże się że jednak pompa i znów koszta.... Proszę o radę.
  4. od tego idzie wąż i na drugim końcu jest spocony, tam gdzie jest połączony z podstawą filtra, mam nadzieje że to już ostatnia rzecz i pomoże.
  5. Dzięki za wpis! coraz bardziej zaczynam wierzyć że po wymianie tego węża przestanie lecieć ale czy może to być taka sytuacja z tymi zmiennymi fazami ? może to mieć wpływ? wąż jutro będzie zamówiony, oryginał z BMW z niemiec bo mieszkam za granicą. Jesli ktoś ma inne pomysły skąd tam może lecieć to prosze o podpowiedź.
  6. Witam! mam ten sam problem , uszczelka wymieniona , olej nie leci jak auto stoi na wolnych obrotach, wkręcać go można nawet na 5 tysięcy i nic nie leci, jak auto jedzie to zraz zalana cała prawa strona silnika, silnik M52 e39 520i Automat, czy to możliwe że wąż który idzie od zmiennych faz rozrządu do podstawy filtra oleju może wypompować 6 litrów olej w ciągu pół godzinnej jazdy? macie jakiś pomysł co to może jeszcze być? wąż był sprawdzany, niby ma trochę luzu na złączach więc w poniedziałek będzie wymieniony ale możliwe że leje tylko podczas jazdy? zmienne fazy rozrządu mogą mieć jakikolwiek wpływ?
  7. najprawdopodobniej założył oryginalny klin, raczej go nie doabiał bo twierdzi że większość części musiał załatwiać z bmw bo nie było zamienników... czy to mogą być zatkane przez syf kasatory? on twierdzi że kiedyś ktoś musiał dolewać jakgoś doktora albo zgęszczcza do oleju bo w silniku było dużo syfu teraz zaczęło po wymianie oleju na rzadszy wypłukiwać syf i musi być jeszcze jedna wymiana oleju i będzie dobrze ale najpierw przedmuchanie kasatorów...
  8. Witam może i stary temat ale odświerzam, 3 tygodnie temu miałem taką sytuację: odpaliłem auto na zimnym silniku po 1 dniu postoju, auto zapaliło na sekunde i zgasło. Po sprawdzeniu przez mechanika, sprężanie było niewielke, powiedział że albo pękł wał albo ścięło klin. Po zabraniu do warsztatu okazało się że ścięło klin i do wymiany było większość cylindrów itp... Głowica poszła do planowania, była szczelna, wymienił zawory, kasetory, zrobił nowiutki klin i wszystko grało, sprężanie na każdym było 12,5 bara. Dopuki nie przejechałem 1500km i znów coś szczeliło w identyczny sposób, odpalając silnik o 1 dniu postoju , po sekundzie zgasł, dźwięk silnika identyczny jak wtedy za pierwszą awarią, auto ani nie łapie ani nic, dź więk rozrusznika, pusty dźwięk bez oznak jakiegokolwiek znaku żeby chciał zapalić... Niemam słów, mechanik twierdzi że problem jest że wlał teraz olej rzadszy bo wcześniej był gęsty i jakiś kasator sie zapchał i wystarczy przeczyścić i odpali... Jakoś mnie to nie przekonuje. BMW 52OI AUTOMAT , 99 ROK, PRZEBIEG 210 TYS- ORYGINALNY. Wedługo mechanika, być może to złośliwość rzeczy martwych...
  9. inviduality

    Pomocy! dym!

    I jeszcze jedna fotka, w czerwonym kółeczku miejsce które sie dymi jakby sie paliło cos w środku... http://imageshack.us/photo/my-images/232/2704832.jpg/ Licze na szybką odpowiedź bo autko użytkuję na codzień... Co to za część?
  10. inviduality

    Pomocy! dym!

    PO DŁUGICH POSZUKIWANIACH ODNALAZŁEM ODPOWIEDNIE ZDJĘCIE MIEJSCA KTÓRE SIE DYMI, PROSZE O POMOC CO TO MOŻE BYĆ? http://imageshack.us/photo/my-images/688/46514790.jpg/ MIEJSCE ZAZNACZYŁEM W OKRĘGU.
  11. inviduality

    Pomocy! dym!

    tutaj znalazłem jakies zdjęcie na którym chyba jest ta część możecie mi powiedzieć co to jest ? http://imageshack.us/photo/my-images/809/70961120.jpg/ Mam wrażenie ż to ta sama część z które idzie dym ... dym wychodzi tam gdzie wchodzi czarny wężyk...
  12. inviduality

    Pomocy! dym!

    stojąc z przodu auta i patrząc na silnik to z lewej strony w głębi obok silnika jest taka złota złączka metalowa i z niej wychodzi jakiś kabel czy coś i przy włączonym silniku wydobywa się z tego dym. dołączam fotkę ... Na fotce zaznaczyłem element w kółku który jest najbardziej podobny do tego do widziałem a kropeczką jest zaznaczone miejsc e w którym ten element się znajduje... fota z neta więc próbuję zobrazowac to co widziałem. http://imageshack.us/photo/my-images/443/800pxbmwm54b25002.jpg/
  13. inviduality

    Pomocy! dym!

    Witam was, jestem nowy na forum i liczę na pomoc. Już jakiś czas wyczuwalny jest dym w kabinie, lecz dopiero dziś zauwazyłem skąd się bierze ten dym. Dym wydobywa sie z lewej strony silnika tak jakby z takiej złotej złączki z której wychodzi wąż lub kabel biały w paski, coś takiego... Niewiem co to i czy to poważne. Prosze o pomoc...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.