Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Jestem nowym użytkownikiem więc proszę o wyrozumiałość. Posiadam Bmw e34 silnik m20b20 z gazem II generacji. Kłopoty zaczęły się gdy pierwszy raz porządnie strzeliło w kolektor i rozwaliło przepływkę. Po sklejeniu jej i doprowadzeniu jej do w miarę stanu użytkowej było ok. Jednak ostatnio coraz częściej zaczęło strzelać w kolektor. W tej chwili przejechanie kilku kilometrów jest wyzwaniem gdyż strzały są bardzo częste. Do tego doszło brak mocy na niskich obrotach w granicach do 3 tys.Podczas jazdy zaczyna się dławić no i przy okazji strzela.Wszystko jest uszczelnione i nie ma żadnych nieszczelności. Czy jest możliwe że strzały gazu wynikają z niesprawnej przepływki, czy raczej to kable, lub świecę które wg mnie są ok. Więc proszę o wypowiedzi..
Opublikowano
Proponuje ci zebys podjechał do dobrego gazownika na regulacje a sam nic nie kombinuj, byc moze dawka gazu jest za duza lub parownik ma do wymiany membrane.

KLIMATYZACJA SAMOCHODOWA, THERMO KING, CARRIER

DIAGNOSTYKA BMW, VAG tel. 500 236 866

Opublikowano
Proponuje ci zebys podjechał do dobrego gazownika na regulacje a sam nic nie kombinuj, byc moze dawka gazu jest za duza lub parownik ma do wymiany membrane.

tak jak kolega napisał masz tzw.za duze zasysanie choć nie do końca czy autko jest zwinne czy zamula czy jak zgasisz silnik czuć lpg wężyk pomiędzy kolektorem a odpowietrzeniem skrzyni korbowej( nie na oko)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.