Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
czyli zakladam IC. Mam tez cos z obrotami.Mianowicie pali na zimnym i cieplym ok,ale na wolnych obrotach ciezko ruszyc bez gazu,a wczesniej sie dawało bez dodawania gazu i zaczal mocniej falowac obrotami.przed przeróbkami tez tak miał ale nie tak wyraźnie. co to może byc? nastawnik? i co z nim zrobic? kupic nowy czy jakos wyregulowac?
Opublikowano

czyli zabrałeś się kolego za tunning nie wpełni sprawnego silnika??

 

jak falują obroty to pewnie fallus się zepsuł :mad2:

 

po tym co do tej pory było w tym poście napisane pozostaje jedynie "pogratulować" podejścia...

Opublikowano
fallus tzn ? przed modyfikacjami praktycznie malo to wyczuwalne bylo i rzadko kiedy mu sie zafalowało. dopiero niedawno sie to tak nasililo
Opublikowano
człowieku,zostaw ten silnik w spokoju bo on już raczej na emeryture się nadaje a nie na wyścigi.Jak chcesz jeżdzić szybko to na pewno nie z tym silnikiem i nie ze spalaniem rzędu 6litrów.Śmiem twierdzić że jak go "stjuningujesz" to dni tego silnika będą policzone.
A little piece of heaven in my hands
Opublikowano

Tak to jest jak ktoś o zerowym pojęciu mechanicznym bierze sie za 'tjuning'...

Nie wiem, wydawało mi się że nawet dziecko wie żeby poprawić hamulce w rowerku najpierw te hamulce musi miec sprawne ... :|

A nie modzić auto z niesprawnym w 100% silniku ... :mad2:

 

Kolego najlepiej weź poprzestań na tym co zbroiłeś juz do tej pory, jeśli chciałbyś nadal pocieszyć sie jazdą swoim autkiem.

 

Taa test zegarów prawdę Ci powie ;)

A wskazówki w budziku wskazują Ci prędkość maxymalną jaką osiągnąłeś tym samochodem nie? :norty:

Opublikowano
To i ja sie podłączę do tematu 3 lata temu miałem E36 96r automat stożek od pierwszego właściciela znajomy z Stargardu Szczecińskiego. ori silnik był 2.5TD 115KM 170000km po założeniu IC wyszedł problem z montażem ori IC bo nie pamiętam dokładnie ale zderzak pod IC jest trochę inny w ori. Co do samego zwiększenia mocy to bez wirusów na zadbanym silniku filtr standart nie odczułem rzucającej na kolana różnicy może troszkę dynamika sie poprawiła . Tak na oko i z doświadczenia to na maxa może o 5KM sie podniosła moc ale nie więcej . O ile sie orientuję to nawet jak założysz IC to jeszcze daleka droga na ori żeby wyciągnąć chociaż te 143kuce co ma TDS. Zapodaj ten wykres z hamowni jak ci wychodzi bo naprawdę sam jestem ciekaw.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.