Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Czasami przestaje mi działać przedni kierunkowskaz, pewnie coś nie styka, sęk w tym że odkąd mam auto nie potrafię go wyjąć :duh: Czytałem, że zwykle w e46 trzeba przekręcić śrubkę widoczną przez dziurę w błotniku, sęk w tym, że u mnie nie widać tam nic takiego, ani w lewym ani w prawym. Mam kierunki Boscha, czy w nich jest jakieś inne mocowanie? Oczywiście mowa o coupe.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

A przez ową dziurę w błotniku nie widzisz zaczepów? bo kierunki są albo na śrubkę, albo wciskane. Innej opcji nie znam.

I te wciskane trzeba w odpowiednim miejscu nacisnąć śrubokrętem włożonym przez otwór w błotniku, żeby je wyciągnąć.

Opublikowano

Mówisz o takim białym jakby języczku, który zaznaczyłem na fotce? Widać coś takiego przez ta dziurę, da się do odgiąć w stronę silnika, ale nadal nie da się wtedy wyjąć kierunku. Nie wiem czy mam próbować mocno go szarpać czy jakoś inaczej się trzyma :roll:

http://images41.fotosik.pl/1337/90ff71082df01066med.jpg

Opublikowano
Nie masz tego w bok dawac przez dziurke masz nacisnac srubokretem lub czyms podobnym na ta taka mała niby łyzeczke i dopiero ci kierunek wyjdzie nie do boku tylko do dołu musisz zrobic i ta taka zapadke co jest taka wklęsla :)
Opublikowano (edytowane)
Widać tą łyżeczkę na fotce którą załączyłem? :)

 

 

http://imageshack.us/photo/my-images/252/90ff71082df01066med.jpg/ << tu ci zaznaczyłem na to masz kliknac no poporstu srubokretem nacisnąc a konkretniej nacisnij i musisz lekko pociągnąc a on poprostu wyskoczy z tej blokady tylko nic nie rób na siłe z wyczuciem bo to plastik :P

Edytowane przez Bartek1982Sce
Opublikowano
A przez ową dziurę w błotniku nie widzisz zaczepów? bo kierunki są albo na śrubkę, albo wciskane. Innej opcji nie znam.

I te wciskane trzeba w odpowiednim miejscu nacisnąć śrubokrętem włożonym przez otwór w błotniku, żeby je wyciągnąć.

 

Kolega dobrze piszę. 2 metody. Miałem e46 kombi i tak był ten plastik do wciśnięcia tylko ostrożnie bo ja go przypadkiem złamałem bo nie wiedziałem jak go wyjąć :D Natomiast następnie miałem e46 coupe 2.0 benzyna i tak było na śrubkę. Oba auta 2000r. lecz dlaczego tam było tak, a w coupe inaczej nie mam pojęcia choć rok ten sam :D

Opublikowano
A przez ową dziurę w błotniku nie widzisz zaczepów? bo kierunki są albo na śrubkę, albo wciskane. Innej opcji nie znam.

I te wciskane trzeba w odpowiednim miejscu nacisnąć śrubokrętem włożonym przez otwór w błotniku, żeby je wyciągnąć.

 

Kolega dobrze piszę. 2 metody. Miałem e46 kombi i tak był ten plastik do wciśnięcia tylko ostrożnie bo ja go przypadkiem złamałem bo nie wiedziałem jak go wyjąć :D Natomiast następnie miałem e46 coupe 2.0 benzyna i tak było na śrubkę. Oba auta 2000r. lecz dlaczego tam było tak, a w coupe inaczej nie mam pojęcia choć rok ten sam :D

 

Tzn od 99 - 01 wychodziły na wcisk ,a od 01 - 03 któregos miesiąca wychodziły na srubke poprostu producent zmienił technike montazu wiec troche dziwne ze oba auta były z 2000 r i jeden byłna wcisk a drugi na srubke gdyz z tego co sie orientuje dopiero po 2001 roku weszły srubki

Opublikowano
To by się zgadzało bo mój jest z 2000 i ma kierunki na wcisk. Średnio to wygodne do demontażu i montażu, ale się udało, dzięki wielkie za pomoc :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.