Skocz do zawartości

316i. Wyrzuca płyn chłodzący, silnik przegrzewa się.


Trybson

Rekomendowane odpowiedzi

Nie, nie miałem żądnego syczenia.Po prostu był kontakt woda-cylinder więc żadnego syczenia .Co do strumienia to jak on jest to i jest obrót wody,ale krótki czyli taki że termostat jest zamknięty.Proponuje tobie wyjąć termostat i wtedy odpowietrzyć i ogrzewanie na maxa,jeżeli to nie pomaga to widocznie zatkana chłodnica,bo co innego może być,chyba że pompa wody z urwanym plastikowym wirnikiem .Innych możliwości nie ma...bynajmniej nie powinno być.Jeżeli po zdjęciu termostatu i odpowietrzeniu dalej silnik nie ma obiegu(oczywiście minie czasu zanim sie nagrzeje) nic się nie zmieni to obstawiam zapchaną chłodnice.Może była uszczelniana jakimiś specyfikami.

 

A powiedzcie mi jak nie ma obiegu wody to sprawdze strumien??

 

- No niestety nie będzie to działać(Obieg powstaje gdy pompa tłoczy wodę wtedy pojawia sie strumień przelewowy

 

Z tego co pamiętam to strumien byl a węże puste. Ale nie daje sobie glowy uciac..

 

-Węże nie moga być puste,a jednocześnie lecący strumień. Wąż lewy dolny powinien przy ugniataniu mieć wyczuwalny ruch wody w chłodnicy.To samo z górnym prawym.To słychać odkręcisz korek wlewu i woda ma się przelewać co nie co

 

Sprawdź jak się zagrzeje czy dolny lewy wąż jest ciepły i czy chłodnica też jest ciepła u dołu.Wymacaj gdzie chłodnica się grzeje a gdzie zimna :cool2:

http://imageshack.us/a/img850/9757/z1i.gif
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Witam,

mam bmw e36 316i z 95r,stanęłam w korku i silnik się zagrzał :( wyrzuciło płyn i wskazówka na czerwonym polu,wróciłam do domu,jakoś poszło,jak jechałam autostradą to wskazówka wróciła do normy w pion ,ale jak stanęłam na bramkach to znów to samo tylko wskazówka nieposzła już na czerwone pole,aha i gdzieś znika płyn,więc trzeba dolewać,wróciłam pojechałam do mechanika powiedział bez zastanowienia,zaglądania i sprawdzania że to uszczelka pod głowicą,naprawa około 1000zł :roll: po 10 minutach i wyliczeniach wyszło nawet ponad tysiąć,wróciłam do domu ,poszperałam a że nieufam mechanikom,lekarzom itp to myśle co dalej,bo tak od razu że to uszczelka,a może coś innego,znalazłam miejsce nieszczelne gdzie ucieka płyn,kupiłam kruciec się nazywał,wymieniłam,czytając forum sprawdzałam po kolei,wymieniłam termostat,jest troche lepiej,pojechałam do innego mechanika,powiedział żeby sprawdzic chłodnice,chłodnica wymieniana była w zeszłym roku,i powiedział żeby visco sprawdzic,jak na moje oko wiatrak się kręci za wolno,może się myle,więc prosze o rade,chciałabym sprawdzić co się da przed ostateczną diagnozą jeżeli to jednak uszczelka,aha olej jest czysty,płyn chłodniczy też,dziękuję z góry za pomoc co bym jeszcze mogła sprawdzić :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

mam bmw e36 316i z 95r,stanęłam w korku i silnik się zagrzał :( wyrzuciło płyn i wskazówka na czerwonym polu,wróciłam do domu,jakoś poszło,jak jechałam autostradą to wskazówka wróciła do normy w pion ,ale jak stanęłam na bramkach to znów to samo tylko wskazówka nieposzła już na czerwone pole,aha i gdzieś znika płyn,więc trzeba dolewać,wróciłam pojechałam do mechanika powiedział bez zastanowienia,zaglądania i sprawdzania że to uszczelka pod głowicą,naprawa około 1000zł :roll: po 10 minutach i wyliczeniach wyszło nawet ponad tysiąć,wróciłam do domu ,poszperałam a że nieufam mechanikom,lekarzom itp to myśle co dalej,bo tak od razu że to uszczelka,a może coś innego,znalazłam miejsce nieszczelne gdzie ucieka płyn,kupiłam kruciec się nazywał,wymieniłam,czytając forum sprawdzałam po kolei,wymieniłam termostat,jest troche lepiej,pojechałam do innego mechanika,powiedział żeby sprawdzic chłodnice,chłodnica wymieniana była w zeszłym roku,i powiedział żeby visco sprawdzic,jak na moje oko wiatrak się kręci za wolno,może się myle,więc prosze o rade,chciałabym sprawdzić co się da przed ostateczną diagnozą jeżeli to jednak uszczelka,aha olej jest czysty,płyn chłodniczy też,dziękuję z góry za pomoc co bym jeszcze mogła sprawdzić :D

 

Moja rada to jedź do jakiegoś warsztatu który może zrobić test szczelności , czyli założą specjalne urządzenie w miejsce korka wlewowego chłodnicy w którym będzie płyn reagujący zmianą koloru na obecność spalin w układzie chłodzenia . Jeśli test wypadnie pomyślnie to wymień viscozę . Tylko pamiętaj że na viscu jest lewy gwint

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

Zrobię trochę OT, ale w sumie w temacie :wink:

Nie mogłem się oprzeć.

Witam mam pytanie w czorej latalem troche bokiem i w pewnym momecie samochud sie zagrzal i mi wypadl waz z chlodnicy wiec go dokrecilem dolalem plynu i prwez chwile jechal normalnie po czym znow sie zagrzal i znow wypadl mi waz wiec zrobilem to sama. na drugi dzien przestalo dzialac ogzewanie a silnik na maxa rozgzany i wetylator ktury nie pracuje po rozgzaniu silnika . prosze o szypka rade dzieki .

Gość napisał taki post i to w temacie "Kalendarz BMW Klub Polska 2014 "

:mrgreen:

ec2Wze6.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.