Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam

Mam taki problem goscie zakładajac gaz usuneli originalny filtr z puszkom i w jego miejsce dali stożek a pod niego parownik.Chciałbym przeniesc parownik w inne miejsce tak abym mogł dac originalną puszke z filtrem.

Gdzie w e36 przy siniku 2.0 i wyzej mozna dać parownik,jesli ktos ma dobrze to rozwiazane prosze o zdjęcie albo opis.

U mnie wygląda to tak:

http://img218.imageshack.us/img218/6482/dsc021228kz.jpg

Edytowane przez Lego
Opublikowano

im krutsza droga od parownika do miksera tym lepiej lepsze przyspieszenie i takie tam tylko niewiem poco storzek do gazu !!!!!!!

to nic nie daje a nawet zwiększa spalanie a osiągi terz chyba nie są lepsze

znowu sprawej strony jest kolektor wyd. a co za tym idzie parownik troche bardiej się będzie rozgrzewał a to terz nie jest korzystne ja bym zamontował na lewym kielichu McPERSONA jak masz miejsce oczywiśćie a w OPLU kiedyś miałem parownik przykręcony nie wzdłuż samochodu tylko w poprzek przy maglownicy i wszystko było ok

Opublikowano
powyzej dałem fotke jak to wyglada,stożek faktycznie nic nie daje nwet chyba pogarsza ale tu chodziło o miejsce.po usunieciu filtra i originalnej puszki znalazło sie miejsce na parownik.nie wiem juz sam jak to zrobic
Opublikowano

jezeli nie zajmujesz sie tym profesjonalnie to jedz do byle gazownikow, duzo nie wezma za przeniesienie a beda mieli swoj patent na umiejscowienie go. Ewentualnie podpytaj gdzie oni montuja w takim aucie.

 

w poprzek auta nie montowal bym, bo jak membrana bedzie juz lekko lub troche mocniej zuzyta to beda cyrki przy hamowaniu i przyspieszaniu.

Opublikowano

Ja mam parownik z prawej strony, Moja Ukochana też zamiast oryginalnej puszki filtra miała stożek, teraz juz przełożone tak jak u mnie i jest OK.

 

Wyśle Ci jutro fotki jak to jest zrobione.

Opublikowano

Ja mam tak i działa ok - z tego co wiem to mikser powinien byc jak najbliżej przepustnicy (jak u mnie)

 

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//img367.imageshack.us/img367/3032/mikser7tv.jpg

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//img319.imageshack.us/img319/9268/12pu1.jpg

http://img221.imageshack.us/img221/9561/bmw9bq.jpg
Opublikowano

ja w swoim poprzednim aucie mialem reduktor po prawej, pomiedzy kielichiem a podszybiem, dzialalo bez zarzutu

M50b25

Opublikowano

Witam

 

Słuchaj Lego Mam tak samo zrobione jak katar4

w swoim E36 2.0 M50 Tez Mam parownik W tym miejcu i waz do miksera idzie przez silnik? Z tym ze ja mam zabezpieczenia aw postaci takich grzybków nie tak jak katar14 który ma gwizdki bo gazownik powiedział mi ze to za małe(sam nie mam zdania na ten temat).

 

Co do filtra to jest tam strasznie mało miejca na orginalny nie to co w e34

Z tego co widze na zdjeciu masz mikser przed samym przepływomierzem.

Ja mam zaraz za przepustnica i jeszcze zabezpieczenie przed przepływomierzem i to sie bardzo wszystko przesuneło i nie bardzo z orginałem u mnie!

Chyba wymienie na stożek albo cos jeszcze pokombinuje. stozek powoduje tylko wieksze spalanie czy cos jeszcze??

 

Ile wogle Ci LegoSpala gazu ??

 

Słuchajcie mam jeszcze pytanie jak wam ten gaz chodzi wybuchy czy sa i jak z przyspieszaniem mozecie gaz do dechy i nie strzela wam??[/b]

Opublikowano

Lego zdjęcia będą z samego rana jutro gdyż zostawiłem aparat w pracy.

A co do gazu to też mam podobnie jak Katar 14, jeszcze przez rok czasu nie zdażyło się żeby strzelił a troszku jeżdże i chodzi rewelacyjnie. Jeżeli chodzi o grzybki zabezpieczające to w tym kolektorze są one zbędne gdyż ten kolektor jest nie do rozsadzenia a same grzybki tylko go osłabiają.

Z rana będą fotki to wkleje.

Opublikowano

Może kolektora nie rozsadzi ale strumien wyjdzie grzybkami a nie pójdzie na przepływkę czy filter powietrza i to uchroni przed rozsadzeniem własnie albo filtra bądz samej przepływki - swojego czasu szczeliła mi kiedy reduktor się wysypał i obeserwowałem to właśie na otwartej masce - wszystko (ogień :) )szło dokładnie przez grzybki. (choć i gwizdki nie zawsze pomogą bo zdaża sie ze uszkodzi sie przepływka ale zawsze to coś)

Jedyna rada to obłożyć sobie wyciszenie pod maską jakąś folią aluminiową co zapobiega zapaleniu sie a co się zdarza.

http://img221.imageshack.us/img221/9561/bmw9bq.jpg
Opublikowano

Co do spalania to wynosi ok 15 litrów,praktycznie non-stop,odcinki po 6km,dosyc czesto wskazówka podchodzi pod 5 tyś\obr.kiedys paliła mi wiecej ale tez lepiej jezdziła wiec musze podjechac do gaziarzy zeby wyregulowali gaz jeszcze raz :roll: co do stożka to chyba nic nie daje chyba na 100% tylko pogarsza,na niskich obrotach auto ma muła i jak sie wcisnie gaz stozek strasznie buczy.Chciałem go dac nizej tak aby miał wiecej zimnego powietrza ael gaziarze powiedzieli ze gaz bedzie zdmuchiwany.co do strzałow no to zdarzaja sie w takich sytuacjach gdy np odrazu po zgaszeniu auta na gazie zapalam go na bezynie to sa takie dziwne lekkie strzały,czasami sie zdarzy wiekszy nie wiem dlaczego(tylko gdy silnik jest zimy).Tak pozatym gaz jest spoko czasami zafaluje jak dłuzej auto chodzi na wolnych obr,mozna go krecic i nic nie strzela :cool2:

Czekam na foty :mrgreen:

Opublikowano

Sorki za jakość zdjęć ale auto brudne bo po trasie no i stoi w garażu więc kiepskie światło.

http://img227.imageshack.us/img227/84/dsc003815nu.jpg

 

http://img227.imageshack.us/img227/6517/dsc003799zn.jpg

Opublikowano
Ja mam parownik z prawej strony, Moja Ukochana też zamiast oryginalnej puszki filtra miała stożek, teraz juz przełożone tak jak u mnie i jest OK.

 

Wyśle Ci jutro fotki jak to jest zrobione.

 

a ile kosztowała ta przeróbka?

Opublikowano

Nr 1. to wąż doprowadzający ciepłą wodę do parownika - jest wpięty w wąż ( a ) doprowadzający wodę do elektrozaworów - u ciebie jest jeden elektrozawór ale to nie ma znaczenie byle by był w pięty w przedwód doprowadzający.

 

Nr 2 - wąż odprowadzający wodę z parownika i jest wpięty w przewód odprowadzajcy wodę z nagrzewnicy ( b ).

 

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//img209.imageshack.us/img209/5643/18pn1.jpg

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//img209.imageshack.us/img209/1391/27xk.jpg

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//img209.imageshack.us/img209/4274/37zn1.jpg

http://img221.imageshack.us/img221/9561/bmw9bq.jpg
Opublikowano

Mam takie pytanie

Czy ma ktoś założony mikser przy samej przepustnicy w silniku M40 1.6 e36 tak jak na zdjeciach u Katar14. Ja mam normalny mikser pomiedzy obudową filtra a przepływomierzem. Ale mam taki problem ze musze miec caly czas uchyloną przepustnice (i to całkiem sporo uchyloną) bo nie da sie ustawic wolnych obrotów jak jest zamknięta.

Dlatego zastanawiam sie nad mikserem zakladanym na przepustnicę.

Jeżeli ktoś ma tak założony mikser w m40 to prosze o odpowiedz.

Z góry dziekuje

Opublikowano
Ja mam parownik z prawej strony, Moja Ukochana też zamiast oryginalnej puszki filtra miała stożek, teraz juz przełożone tak jak u mnie i jest OK.

 

Wyśle Ci jutro fotki jak to jest zrobione.

 

a ile kosztowała ta przeróbka?

 

Przeróbka kosztowała 200zł z materiałem, czyli jakiś wąż opaska itp.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.