Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
jak będzie O.K to zrobię regenerację wtrysków ale cena zwala z nóg. :duh:
330d,yzfr6,yz250, INPA-Darmo sprawdzę/pomogę
Opublikowano
jak dodasz gazu to zawsze będzie 0 ponieważ wartości korekcji mają sens tylko na biegu jałowym... a temperaturę płynu sprawdź sobie w inpie, jak będzie koło 75 stopni to juz można sprawdzać korekcje
Opublikowano

Wyniki kompresji na poszczególnych cylindrach:

#1: 36,5bar

#2: 32bar

#3: 36,3bar

#4: 14bar

#5: 36,5bar

#6: 36,7bar

 

:dobani:

 

Teraz mają zdjąć głowice i sprawdzić czy to nieszczelne/wypalone zawory, gniazda itd. 500zł koszt. Jak wydmuchało gniazdo w głowicy czy coś to Chyba nie będe tego robić i wymienie cały silnik osprzęt zostawię... :mur:

330d,yzfr6,yz250, INPA-Darmo sprawdzę/pomogę
Opublikowano
jakby tłok wypaliło to chyba nie było by nawet 14 barów. W przyszłym tygodniu będę wiedzieć...
330d,yzfr6,yz250, INPA-Darmo sprawdzę/pomogę
Opublikowano (edytowane)
stwierdzili uszkodzone gniazdo zaworowe powodujące nieszczelność w głowicy, można napawać i szlifować pod zawór ale coś nie wierze tym mechanikom (najpierw ślusarz ma napawać i wtedy się okaże czy to tylko to i czy to w ogóle chodzi i wtedy dopiero poznam koszta - fajna diagnoza za 500zł :cool2: ). Dzisiaj zabieram auto od nich i wstawiam drugi silnik który już kupiłem. Koszt drugiego silnika to 4000zł przekłdka z montażem 700zł razem 4700zł. Samo złożenie starego M57 to wydatek 2000zł + naprawa głowicy + bóg wie co jeszcze. Wolę dołożyć te parę setek i mieć nie robiony. Edytowane przez Marcin330D
330d,yzfr6,yz250, INPA-Darmo sprawdzę/pomogę
Opublikowano (edytowane)
Trochę minęło... Edytowane przez Marcin330D
330d,yzfr6,yz250, INPA-Darmo sprawdzę/pomogę
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Trochę minęło... a jeszcze więcej się wydarzyło :mrgreen: wymieniłem silnik (cały słupek) złożyłem na swoim osprzęcie i...... błąd ten sam i dalej chodzi tak samo jak na tamtym silniku :mad2:
330d,yzfr6,yz250, INPA-Darmo sprawdzę/pomogę
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
po regeneracji wtrysków wszystko wróciło do normy.
330d,yzfr6,yz250, INPA-Darmo sprawdzę/pomogę

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.