Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 3,1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
No to poza rozrzadem wychodzi na to ze to calkiem niezle auto :D :8) bylem wlasnie zerknac na stan oleju (bo chyba mechanior moj przy wymianie za duzo dolal) auto po jezdzie stalo okolo godziny i na bagnecie mam max az do zaglebienia gdzie konczy sie napis max. No i zauwazylem ze waz ciagnacy sie po lewej stronie spod chlodnicy taki gruby przy polaczeniu z czym jest ujebany olejem chyba. Musze zrobic fotke i wstawie w dzien. Tylko do Pl dojechac i u mechaniora bedzie juz wiadomo na czym czlowiek stoi !!!!! thx za odp

Podejrzewam że to jest wąż od turbo :D

Opublikowano
Jak wymieniłeś wąż to dobrze ,ale za miesiąc może być tak samo :D

 

A dlaczego sadzisz ze moze byc to samo ? co moze byc wina ciekniecia ?

 

Zona tylko wroci z pracy zrobie fotke i wrzuce ale tak jak mowisz 99% to waz od turbo

--==A Miało być niezawodnym autem, przy którym nie za dużo się grzebać miało i rozrządu nie wymieniało==--

ale

ich schlafe jetzt ruhig weil ich eine neue Steuerkette habe

Opublikowano
W Niemczech tez nie :D

--==A Miało być niezawodnym autem, przy którym nie za dużo się grzebać miało i rozrządu nie wymieniało==--

ale

ich schlafe jetzt ruhig weil ich eine neue Steuerkette habe

Opublikowano
tu też problem dobrze znany... kurde coraz więcej o tym jest w necie...

To tak samo jak było z urywającymi się klapkami - w UK problem też był nagłośniony o wiele wcześniej.

Opublikowano
tu też problem dobrze znany... kurde coraz więcej o tym jest w necie...

To tak samo jak było z urywającymi się klapkami - w UK problem też był nagłośniony o wiele wcześniej.

 

Jaki efekt naglosnienia ?

--==A Miało być niezawodnym autem, przy którym nie za dużo się grzebać miało i rozrządu nie wymieniało==--

ale

ich schlafe jetzt ruhig weil ich eine neue Steuerkette habe

Opublikowano

Pisalem dzisiaj maila do salonu bmw w ktorym bylo auto serwisowane przez 1 wlasciciela do 144tkm to odpisali mi ze nie moge mi podawac takich danych bo to sa prywatne dane poprzedniego wlasciciela :D

doslownie brak slow....dodam ze to belgia. Niemcy podali czostkowe info dokladnie bmw deutschland a o szczegoly kazali odezwac sie bezposrednio do serwisu ktore to auto mialo pod swim skrzydlem :D

brak slow ...brak slow :evil: :shock:

--==A Miało być niezawodnym autem, przy którym nie za dużo się grzebać miało i rozrządu nie wymieniało==--

ale

ich schlafe jetzt ruhig weil ich eine neue Steuerkette habe

Opublikowano
Pisalem dzisiaj maila do salonu bmw w ktorym bylo auto serwisowane przez 1 wlasciciela do 144tkm to odpisali mi ze nie moge mi podawac takich danych bo to sa prywatne dane poprzedniego wlasciciela :D

doslownie brak slow....dodam ze to belgia. Niemcy podali czostkowe info dokladnie bmw deutschland a o szczegoly kazali odezwac sie bezposrednio do serwisu ktore to auto mialo pod swim skrzydlem :D

brak slow ...brak slow :evil: :shock:

 

Moje auto było serwisowane w Belgii i bez problemu dostałem informacje o historii serwisowej auta. Jednak co dealer to inaczej.

Chciałem jeszcze dodać, że w środę odebrałem auto od mechanika po naprawie- zerwany łańcuch rozrządu. Koszt tej imprezy 6900 PLN.

Opublikowano
Pisalem dzisiaj maila do salonu bmw w ktorym bylo auto serwisowane przez 1 wlasciciela do 144tkm to odpisali mi ze nie moge mi podawac takich danych bo to sa prywatne dane poprzedniego wlasciciela :D

doslownie brak slow....dodam ze to belgia. Niemcy podali czostkowe info dokladnie bmw deutschland a o szczegoly kazali odezwac sie bezposrednio do serwisu ktore to auto mialo pod swim skrzydlem :D

brak slow ...brak slow :evil: :shock:

 

Moje auto było serwisowane w Belgii i bez problemu dostałem informacje o historii serwisowej auta. Jednak co dealer to inaczej.

Chciałem jeszcze dodać, że w środę odebrałem auto od mechanika po naprawie- zerwany łańcuch rozrządu. Koszt tej imprezy 6900 PLN.

 

 

serwis naprawial ? Co tam u ciebie kleklo ze takie koszta zabawy ? zerwal sie nagle czy szorowal wczesniej ?

--==A Miało być niezawodnym autem, przy którym nie za dużo się grzebać miało i rozrządu nie wymieniało==--

ale

ich schlafe jetzt ruhig weil ich eine neue Steuerkette habe

Opublikowano
Slyszal ktos o przypadku zerwania lancucha w silniku N47D20C ?

ja gdzieś wyczytałem może znajdę to wkleję linka gdzie w f31 przy 8tys się zerwał...

 

No właśnie nie wiem czy wymieniać . Niby słychać trochę szuranie w czasie jazdy , na postoju cisza ,trochę po dodaniu gazu . Cala zabawa 3200 brutto no ale jak nie trzeba to po co wydawać ?

Opublikowano
Slyszal ktos o przypadku zerwania lancucha w silniku N47D20C ?

ja gdzieś wyczytałem może znajdę to wkleję linka gdzie w f31 przy 8tys się zerwał...

 

No właśnie nie wiem czy wymieniać . Niby słychać trochę szuranie w czasie jazdy , na postoju cisza ,trochę po dodaniu gazu . Cala zabawa 3200 brutto no ale jak nie trzeba to po co wydawać ?

 

Gdzie ci zaspiewali 3200? ?? za rozrzad ?

--==A Miało być niezawodnym autem, przy którym nie za dużo się grzebać miało i rozrządu nie wymieniało==--

ale

ich schlafe jetzt ruhig weil ich eine neue Steuerkette habe

Opublikowano

Wyczytałem na Ang. forum, że wymiana rozrządu może pogorszyć sprawę. Dlaczego ? Problemem jest koło zębate na wale, które jest przymocowane na stałe i żeby je wymienić trzeba wymienić cały wał :twisted: Nowy rozrząd wiadomo będzie się inaczej stykać z tą zębatką i może być większe ryzyko zerwania. Stary łańcuch jest już dawno ułożony pod tą zębatkę. Jak wiadomo w tej zębatce jak w każdej ścierają się ząbki i są bardziej "trójkątne". BMW podczas projektowania silnika myśleli, że łańcuch nigdy nie będzie wymieniany dlatego zębatka jest na stałe, a rozrząd z tyłu silnika :duh: . Tak z ciekawości się zapytam, ile to będzie opon zimowych :twisted: ?

Stare koło zębate jest na tyle "ostre", że powoduje szybsze zużycie nowego łańcucha. Oczywyście bez demontażu silnika to wału nie wymienicie + panewki itp ....... ile ja miałbym opon do M47 :8) .

Podobno w silnikach N47T problem z rozrządem już nie występuje (po 2011r) :roll: ..... czas pokaże. Dodam, że często hałas między 1500-2000rpm to właśnie przez tą zębatkę. Dalej sobie wmawiajcie jakie macie super BMW :mad2:

207GTI (175THP) na tor

Tutaj klik: http://www.peugeot207club.pl/viewtopic.php?t=5609


VW Golf mk5 1.9TDI ASZ + GTD1752 (daily)

BMW E46 320D ///M (od czasu do czasu)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.