Skocz do zawartości

316 - Peknieta odma? Falowanie obrotow


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

mam problem z obrotami byl taki okres ze nic sie nie działo ale problem znow wrocil .... z 3 miesiace temu zajechalem silnik 1.8 ktory mialem, panewki mi sie przekrecily ledwo co juz jezdzila znajomy mechanik mial silnik ten sam tylko o pojemnosci 1.6 wymienil mi caly blok zostawil okablowanie i reszte od 1.8 czy to ma jakis wplyw na to ??

 

tu jest link to filmiku moich obrotow

 

 

 

 

BMW e36 318i teraz 316 ? 95rok

Edytowane przez ArcziBMW
Opublikowano
To mosz dobre co ty od tego chesz

Wydaje mi sie ze obroty powinny trzymac sie na 900 a nie skakac slyszalem ze moze byc to wina silniczka krokowego znajomy mowil zeby go przeczyscil benzyna hmm....

Opublikowano
Odma odma nie do konca wiem co to jest ale wyczytalem ze wiaze sie to ze zlym zapachem w kabinie a jak wlaczam nawiewy zalatuje mi spalinami hymm wiec co zrobic ?
Opublikowano
odma to nie zapach.. spaliny owszem mozesz czuc bo moze jednak masz pekniety wąż od odmyi dlatego masz problem z obrotami bo lapie lewe powietrze ,jest ona z tylu silnika ten wąz od odmy wchodzi z gory z lewej strony do silnika i idzie wzdluz silnika do prawej strony i wchodzi w taki okrągly plastik (ten okrągły plastik to jest odma a ty pewnie masz pekniety ten wąż od nie dlatego moze czujesz spaliny u mnie tez smierdzialo) ten wąz łatwo zaobaczyc tak jak mowilem ci gdzie idzie. jak otowrzysz maskie to calkiem z tylu u gory pod przegroda kabiny od silnika masz ten wąż. poszukaj i daj znac. moze ktos wzuci ci fotke bo ja niemam,popraw ten temat..
Opublikowano
czytałes regulamin? bo po pierwsze powinienes poszukac dobrze na forum bo temat falowania był poruszany tysiące razy,po drugie jak zakładamy nowy temat to powinien byc zaczety tak: 316 problem z obrotami. masz przyklejony temat zakladania nowych wątkow na samym poczatku u góry.
Opublikowano
Wybaczcie Temat poprawiony :-) Wracając do tej odmy nie mam zielonego pojecia gdzie to mozr byc szukalem i nic wykonalem zdjecie mojego silnika wrzuce jutro fotke moze ktos mi powie po zdjeciu ktory to element co do tych obrotow przed chwilka wracałem z silowni samochod byl na podziemnym parkingu i kiedy zapalilem to normalnie sie wlaczyl ale obroty tez tak jak by bardzirj spadly cos do 600 tys i wskoczylo na swoje gubi je tak czasami nawet przy zapalaniu natomiast wczoraj w nocy gdy wychodzilem z pracy do auta zapalilem go i obroty byly prawidlowo 900 bez skokow czyli moja objawa ukazuje sie czasami dlaczego ....?
Opublikowano
jak 900to za małe :shock: powinno byc na ssaniu ponad 1000.. ja mam 1100 po dlugim postoju.. podjedz na kompa moze czujnik temp albo cos..tak w ciemno to szukanie igły w stogu siana..
Opublikowano
No bede musial wjechac ale to w polsce jak bede za 2tyg az sie boje co on mi tam pokaze ile tych bledow ale dzieki za pomoc a co do tego wlaczania auta to na ssaniu mam 1000nie wiecej i po chwili faluja w weekend jeszcze przemyke krokowy i odme dokladnie sprawdze bo wiem gdzie co jest :-) zobaczymy
Opublikowano
no to daj znac jak sie uporasz z tym..no nic wiecej mi do głowy nie przychodzi..moze tez byc walniety czujnik polozenia przepustnicy.. ale powiedz jeszcze dokładnie jak z tym silnikeim u ciebie?wymieniłes z 1.6 na 1.8?czy jak??
Opublikowano
Wymienilem z 1.8 na 1.6 panewki mi poszly wczesniej jeszcze robil mi uszczelke pod glowica za 600euro po czym skapnął sie ze to nie tlumik mi "tyka" tylko cos w dole silnika po czym okazalo sie ze to panewki lub loz na wale , dwa miesiace i juz zaczął tracic moc padl alternator itp. No i musialem albo to naprawic za kolejne ok 600 euro czy tez 500 jakos w tych granicach ale wolalem dac sobie juz spokoj z tym silnikiem i wlozyc 1.6 ktory mial w bmw i reczyl ze zyleta dobrze chodzi no nie mam zastrzeżeń jeździ tylko mocy mi brak odczulem zmianke z 1.8 na 1.6 chyba ze mam cos ze sprzeglem no naprawde powoli sie rozpedza i czasami max to 170 km jedzie a czasami normlanie 180 i ciapke wiecej potem wskazowka stoi sadze ze to wina sprzegla i moze sie slizgac no nic najpierw chcialbym uporac sie z falowaniem silnika wiec zaraz zabieram sie za wymontowania silniczka krokowego odmy przeczyszcze zamontuje i zobaczymy co sie bedzie dziac :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.