Skocz do zawartości

Alu ramki na licznik - zamontowane


opa_pl

Rekomendowane odpowiedzi

  • Moderatorzy

A co ma się wnętrze do ramek zegarów?

Nie ma czarnych,przynajmniej nie widziałem nigdzie i u nikogo.

Są chromowane i srebrne matowe na wzór tych z M.

Zdjęcie chromowanych jest na poprzedniej stronie.Robiłem koledze jak wyglądają moje.

ec2Wze6.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 50
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

CIHY525 jak wstawić fotkę takiej wielkości jak Ty wstawiłeś do postów,może bym wstawił swoje BMW jak byś mi podpowiedział,bo jeszcze nie doszedłem do tej opcji. Dzięki i pozdrawiam...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

Musisz wrzucić zdjęcia do jakiegoś portalu np-imageshack lub fotosik.

Do każdego zdjęcia będziesz miał kody do zdjęć,czyli linki.Do zamieszczania w różnych miejscach(forum, aukcje,miniatury)są inne linki do zdjęć-musisz wybrać właściwy.Np. w fotosiku do zamieszczania zdjęć na forum w takim rozmiarze jak ja wrzucałem służy link- zdjęcie 500px.Jak byś miał jakieś problemy to pomogę( jak kolegom ziemowit i traceer)

Co do ramek to fajny gadżet-mała rzecz a cieszy,szczególnie oko.Zegary robią się wizualnie dużo ładniejsze i zupełnie inne-nie zlewa się to wszystko w całość,w jedną czarną płachtę,tylko każdy zegar odcina się i jest tak z 0,5 cm głębiej osadzony.Warto sobie poprawić samopoczucie zwłaszcza że nie kosztuje to dużo.

Również pozdrawiam.

ec2Wze6.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam,

Odebrałem samochód z ASO. Wczoraj chciałem zamontować alu ramki i pojawił się problem. Wyciągnięcie licznika to prosta sprawa, natomiast miałem kopot z jego rozbebeszeniem. Z tyłu są takie czarne zatrzaski w kształtach krzyżyka. Trzeba je odwrócić i wcisnąć. Mam problem z ich wciśnięciem. Udaje mi się je obrócić ale przy próbie wciskania do środka wszystko się ugina i nic z tego. Zauważyłem że na wysokości każdego krzyżyka są otwory w liczniku na jego bocznych krawędziach, czy należy coś tam wsadzić i podważyć aby "wciągnęło" te zatrzaski?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja zamówiłem czarne-właśnie wczoraj montowaliśmy-ile my się namęczyliśmy z tym krzyżykami :duh:

 

trzeba je obrócić- a potem wcisnąć zatrzaski-wszystkie naraz :mrgreen: -...nie wiem czy jest na to łatwa metoda, nam szło strasznie opornie-za to składanie z powrotem to już bajka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ktoś wymyślił, że trzeba ja wcisnąć. Nie prawda, bo ich się nie da wcisnąć. Rozebranie jest dziecinnie proste. Trzeba zacząć od środkowego, po przekręceniu środek powinien delikatnie odskoczyć. Następnie zacząć od któregoś rogu, przekręcić zatrzask na miejsce wysuwania u starać się odciągać całą czarną obudowę. i tak ze wszystkimi. Dobrze mieć jakiś drobiazg, aby zaklinować obudowę, aby przy kolejnych nie pozaskakiwały. Te "krzyżyki" są na sztywno połączone z osłoną przednią.
Robota to prymitywny sposób spędzania wolnego czasu ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ktoś wymyślił, że trzeba ja wcisnąć. Nie prawda, bo ich się nie da wcisnąć. Rozebranie jest dziecinnie proste. Trzeba zacząć od środkowego, po przekręceniu środek powinien delikatnie odskoczyć. Następnie zacząć od któregoś rogu, przekręcić zatrzask na miejsce wysuwania u starać się odciągać całą czarną obudowę. i tak ze wszystkimi. Dobrze mieć jakiś drobiazg, aby zaklinować obudowę, aby przy kolejnych nie pozaskakiwały. Te "krzyżyki" są na sztywno połączone z osłoną przednią.
Robota to prymitywny sposób spędzania wolnego czasu ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ktoś wymyślił, że trzeba ja wcisnąć. Nie prawda, bo ich się nie da wcisnąć. Rozebranie jest dziecinnie proste. Trzeba zacząć od środkowego, po przekręceniu środek powinien delikatnie odskoczyć. Następnie zacząć od któregoś rogu, przekręcić zatrzask na miejsce wysuwania u starać się odciągać całą czarną obudowę. i tak ze wszystkimi. Dobrze mieć jakiś drobiazg, aby zaklinować obudowę, aby przy kolejnych nie pozaskakiwały. Te "krzyżyki" są na sztywno połączone z osłoną przednią.

 

U mnie ten środkowy po wciśnięciu wyskakuje na swoje miejsce od razu jak cofnę szczypce...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja zamawiałem stąd:

http://www.ebay.de/itm/BMW-E38-7er-E39-5er-X5-TACHORINGE-SCHWARZER-DUNKLER-CHROM-SNAP-/160748595065?pt=DE_Autoteile&hash=item256d5ce779

trochę kasy na to poszło ale nie żałuję-ramki są na "zatrzask"-pasują super-bez kleju.

w realu wygląda to dużo lepiej-jakoś nie mogłem tego uchwycić dobrze na zdjęciach bo Buma stoi w garażu podziemnym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ciemne ramki zamontowane...dwie foty na szybko...więcej będzie w galerii za kilka dnie.

 

IMG_0315.JPG

IMG_0316.JPG

 

Zupełnie inny samochód. Ja mam problem z rozpołowieniem licznika i musiałem to wszystko złożyć na szybko. Chciałem się do tego dzisiaj przymierzyć, ale kobieta mi zabroniła :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.