Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
emirr55

 

2 miesiące temu podpinałem i nic nie było powiedziałbyś mi jeszcze czy jak komp niedał rady się polączyć za 1 razem bo kale w tyczce nie łączą to mogą się nie zapisywać błędy?

zapisanie błędów a odczyt to dwie sprawy

z tym czujnikiem wału,to może dobry pomysł

być może,któryś czujnik głupieje na mrozie

Opublikowano (edytowane)
kompa trzeba podpiąć wtedy jak silnik nierówno pracuje może wtedy coś wyjdzie obejrzałem ten filmik jeszcze raz i wydaje mi się jakby wypadał zapłon Edytowane przez acidburn
Opublikowano

Ja tak miałem gdy umyłem silnik, jakieś głupie przebicie miałem...

No ale odpaliłem, poczekałem aż się silnik rozgrzeje do temeperatury

pracy, no i ją trochę przepaliłem, po prostu gazz do odciecia wszystko na max

Pozniej szarpło 2 razy i coś się odblokowalo ;D po prostu nie paliło mi chyba na 1 gar

Dobrze koledzy radzą sprawdź cewkę albo zrób tak jak ja :)

Daj mu po tym R6 bez 1 gara ;) żarcik

 

Tak to nie katuje mojej dziewczynki :)

Opublikowano

Witam kolego na 50% to są fajki.Ja tez tak ostatnio miałem że jak była zimna to przerywała jak jechałem wolno na małym gazie było ok ale jak depłem to dławiło i szarpało.Podaj troszkę więcej szczegółów.Spróbuj odpiąć sondę i wtedy zobacz.A najlepiej odczytaj błędy na kompie.

 

Pozdrawiam emilo

Opublikowano
też mialem taka sama sytuacje kiedys w e30 2.0 dzialo sie identycznie ... po wymianie cewki kabli swiec ustąpiło
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
to by wogóle nie odpalał prędzej sonda lampda ale wtedy by obroty falowały

 

Najlepiej na początek kupić 1 cewkę i podmieniac po kolei.

 

raczej nie sonda, jeśli swiece są nowe, a cewki dobre, to moze to być jakas nieszczelność w dolocie

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Opublikowano

Witam kolego a jak zmieniałeś cewki to zakładałeś nowe fajki :?: Bo jeżeli zmierzysz oporność na cewkach i jest ok to jest wina fajek że wypada z zapłonu.Czujnik położenia wału i wałka wykluczam mi jak padł to na raz nie zapali i koniec (jest to czujnik halotronowy).Sonda jak odepniesz silnik będzie działał tylko troszkę będzie rzucało i większa dawkę paliwa dostanie.Próbowałeś robić reset DME :?: Jeżeli tak i nic nie dało to dalej bym szukał przy ukl. iskrowym.Jak masz kogoś znajomego z m50b20 lub innym motorem tylko R6 to zamień cie cewki (ale z fajkami) z tego drugiego.Mój kumpel tak miał i założyliśmy cewki z 2.8 fakt, że mocowania troszkę inne ale ręka przytrzymaliśmy i tak po kolei zamienialiśmy cewki nowa-stara i doszliśmy do tego cylindra co psuł prace.Następnie zmieniliśmy fajkę na tej starej cewce co on miał w m50b20 i jak ręką odjął.Kolego mówię ci sprawdź fajki. :!: A jak możesz powiedzieć to skąd jesteś :?:

 

Pozdrawiam emilo

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.