Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam posiadam BMW E36 2.0 z 1991r i mam taki problem wczoraj rano mi nie dopaliło, zaciagnołem do znajomego mechanika i dalej nie pali.

Sprawdzone cewki dają prąd, swiece mają iskre ( ale były mokre ) pompa działa przekazniki ok. Po podpieciu do komputera komputer nie zgłasza żadnych błędów nawet po odpieciu przepływki oraz czujnika temperatury przepływki nadal zgłasza status ok Bardzo to dziwne gdyż ostatnio miałem bład lambdy ( siadła grzałka ). Bardzo byłbym wdzieczny za jakąs pomoc w tej sprawie.

Opublikowano
to może coś z komputerem bo też miałem taki problem a weź odłącz czujnik temperatury i wskaźnika podłącz jeszcze raz klemy aku i wtedy sprawdź na odłączonych czujnikach ja tak zrobiłem i odpaliło
Opublikowano
w tym modelu pompa załącza się razem z rozrusznikiem, pompa sprawdzona podaje paliwo na listwe swiece są mokre z paliwa
Opublikowano

a moze byc tak ze sa juz nanic swiece i jak wyjmiesz bedzie iskra a jak wkrecisz to nie bedzie bo podczas kompresi nie bedzie sie wytwarzac

 

juz tak mialem albo bedzie skakala po swiecy

Opublikowano

A czy jest mozliwe zeby woda zamarzła w wydechu. komputer nie wyswietla błedów bo wszystko jest oki

co wy na takie podejrzenie

Opublikowano
W wydechu to raczej nie wydaje mi się to mało prawdopodobne może świece przebicie mają wiesz mi że mimo na świecy masz iskrę to nie znaczy że jest ona dobra składa się na to wiele czynników ja miałem możliwość badania świeć i wiem o czym piszę

Głupcem jest ten kto przecenia sam siebie...

M.]@Ř¥

Moja e36 http://bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=134&t=189558

Opublikowano
dzisiaj tez nie odpalił stał całanedziele w warsztacie rano zauwazyłem ze strasznie lekko kreci rozrusznik tak jakby nie miał kompresji
Opublikowano

Ile czasu musiałes "odmrazac" wydech?

Mam u siebie podobny problem opisany w tym watku viewtopic.php?f=71&t=177681

 

I jesli wiesz to w którym miejscu zamarzło?

U mnie wydech jest kombinowany i mozliwe, ze własnie woda w wydechu przymarzła.

Opublikowano
często są zimną takie problemy przy - temperaturach że zamarza woda w tłumiku itp. bo nie powinno się jeździć na krótkie trasy a zwłaszcza jak silnik sie nie nagrzewa do temperatury optymalnej pracy... Trzeba zawsze przy takich temp. dobrze zagrzać silnik żeby cała woda z tłumika odparowała! Ja czasem mam tras po 2km i nie dogrzeje się auto ale zawsze czekam aż się silnik na postoju rozgrzeje i dopiero gaszę auto i nie ma potem problemów

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.