Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

ps.

dołączę się do tematu bo mam podobny problem.

tylko ze :

podczas zmiany biegów jest cisza wszystko ok ale gdy wyluzuje auto jadąc z górki i zaciągnę ręczny to słychać w tylnym prawym kole uderzenie (za każdym razem gdy zaciągam ręczny)

Jako tako luzów nie zauwazyłęm w tylnym zawieszeniu, dodam jeszcze ze po dłuzszej trasie gdy ruszam z pod świateł i skręcam w prawo to tak dziwnie szarpie mi autem

czy to może być wina przegubu?

Opublikowano
ps.

dołączę się do tematu bo mam podobny problem.

tylko ze :

podczas zmiany biegów jest cisza wszystko ok ale gdy wyluzuje auto jadąc z górki i zaciągnę ręczny to słychać w tylnym prawym kole uderzenie (za każdym razem gdy zaciągam ręczny)

Jako tako luzów nie zauwazyłęm w tylnym zawieszeniu, dodam jeszcze ze po dłuzszej trasie gdy ruszam z pod świateł i skręcam w prawo to tak dziwnie szarpie mi autem

czy to może być wina przegubu?

Zajrzyj do szczęk, pewnie kwalifikują sie do wymiany, może samoregulator zapieczony.

tel. 514.99.46.99
Opublikowano
Tez mam taki problem że jak jade np na 1ce lub 2ce np w korku to mi szarpie tzn jest gdzieś luz miedzy skrzynia a mostem lub półosiami.Wymieniałem sprzęgło i skrzynie,problem dalej ten sam. Przyczyna takich zachowań(przyznaje się)jest upalanie kapci i ruszanie gwałtownie.Niestety wszystko ma swoją wytrzymałość. Próbowałem zlokalizować ten luz ale bez większych sukcesów....
http://imageshack.us/a/img850/9757/z1i.gif
Opublikowano
Tez mam taki problem że jak jade np na 1ce lub 2ce np w korku to mi szarpie tzn jest gdzieś luz miedzy skrzynia a mostem lub półosiami.Wymieniałem sprzęgło i skrzynie,problem dalej ten sam. Przyczyna takich zachowań(przyznaje się)jest upalanie kapci i ruszanie gwałtownie.Niestety wszystko ma swoją wytrzymałość. Próbowałem zlokalizować ten luz ale bez większych sukcesów....

A masz tak że na sprzęgle jak wrzucasz 1-kę to słyszysz "łup" jak zapina się dyfer ?

 

A do założyciela tematu - popraw tytuł wg. viewtopic.php?f=68&t=120678

tel. 514.99.46.99
Opublikowano
ps.

dołączę się do tematu bo mam podobny problem.

tylko ze :

podczas zmiany biegów jest cisza wszystko ok ale gdy wyluzuje auto jadąc z górki i zaciągnę ręczny to słychać w tylnym prawym kole uderzenie (za każdym razem gdy zaciągam ręczny)

Jako tako luzów nie zauwazyłęm w tylnym zawieszeniu, dodam jeszcze ze po dłuzszej trasie gdy ruszam z pod świateł i skręcam w prawo to tak dziwnie szarpie mi autem

czy to może być wina przegubu?

 

 

Miałem tak i mój kolega też. Do wymiany był silenblock (tuleja) wahacza. Koło się delikatnie przestawia i przegub tak charakterystycznie wibruje. Przy wdepnięciu gazu na prostej też kołatał.

Pozdrawiam

Opublikowano
Tez mam taki problem że jak jade np na 1ce lub 2ce np w korku to mi szarpie tzn jest gdzieś luz miedzy skrzynia a mostem lub półosiami.Wymieniałem sprzęgło i skrzynie,problem dalej ten sam. Przyczyna takich zachowań(przyznaje się)jest upalanie kapci i ruszanie gwałtownie.Niestety wszystko ma swoją wytrzymałość. Próbowałem zlokalizować ten luz ale bez większych sukcesów....

A masz tak że na sprzęgle jak wrzucasz 1-kę to słyszysz "łup" jak zapina się dyfer ?

 

A do założyciela tematu - popraw tytuł wg. viewtopic.php?f=68&t=120678

 

Tak mam własnie taki objaw.Myślałem że to jest kończące się sprzęgło ale nie

http://imageshack.us/a/img850/9757/z1i.gif
Opublikowano

Spoko ja tak mam od upalania, jest to tuleja dyfra, no chyba że dyfer ma już luz. Niedługo zmieniam dyfer więc dam znać co było u mnie.

Z tym można jeździc bokiem. 20 tys. km i nie pogłębia się.

tel. 514.99.46.99
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.