Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam wszystkich i proszę o pomoc problem jest taki że jak auto stoi ok 6 godz to nie może odpalić bardzo długo kręci jak już złapie to mogę od razu zgasić silnik i pali na ząbek nawet gdy na dworze jest -20 dodam jeszcze że przy nagrzanym silniku pali idealnie bez grzania świec problem pojawia się za każdym razem po długim postoju sprawdzałem pompę w zbiorniku daje 2 bary po podłączeniu na krótko nie wiem co jeszcze mógłbym sprawdzić ?????
Opublikowano
W moim przypadku ( co prawda 1,8 tds ale to konstrukcyjnie to samo) odpowiedzialny był rozciągnięty łańcuch rozrządu . Jeśli choć trochę hałasuje to z pewnością on. Można jeszcze auto podłączyć do kompa i powinny się rozjeżdżać kąty wtrysków.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Przy rozciągniętym łańcuchu słabo pali bo przestawia się wtedy "zapłon" na pompie,ale to również występuje na ciepłym silniku.Obstawiam tradycyjne świece.Ten silnik musi miec dobre,bo jak będą padnięte(nawet 1-2)to i przy +10 uruchamianie będzie utrudnione.
ec2Wze6.jpg
Opublikowano
Przy rozciągniętym łańcuchu słabo pali bo przestawia się wtedy "zapłon" na pompie,ale to również występuje na ciepłym silniku.Obstawiam tradycyjne świece.Ten silnik musi miec dobre,bo jak będą padnięte(nawet 1-2)to i przy +10 uruchamianie będzie utrudnione.

potwierdzam

na czterech swecach do -10 mój tadek palił jeszcze jako tako po nocy tzn z 10-20 sek krecenia(w ciagu dnia nie było preblemu z odpaleniem )

jak spadła temp do -15i mniej to za cholere nie odpalił

wymieniłem niegrzejace swiece i po kolejnej nocy przy -20 poszedł juz od strzała( 2 godz roboty przy -15 :shock: )

 

moze byc tak ze paliwo ci sie jeszcze cofa załóż zaworek zwrotny 10zł

Opublikowano
Nie będę się spierał, ale z tego co czytałem słabe odpalanie na ciepłym to juz raczej wina zużytej pompy wtryskowej. Co nie znaczy że rozciągnięty łańcuch i zużyta pompa nie mogą występować razem. U mnie objawy były identyczne z tymi podanymi w pierwszym poście. Na początku też wymieniłem świece, nie przyniosło to żadnej poprawy. Wymiana łańcucha usunęła problem.
Opublikowano
okazało się że się zapowietrza założyłem dwa zaworki jeden na wężu zasilającym między filtrem a pompom drugi na powrocie teraz pali idealnie POZDRAWIAM i dziękuje za podpowiedzi :P

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.