Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, mam problem z moim Bmw e39 po wymianie płynu nie łapie odpowiedniej temperatury:( wskazówka wychodzi kawałek poza niebieskie pole i stoi w miejscu. Czy ona moze byc nadal zapowietrzany i jak to ewnetualnie sprawdzic? pozostaje jeszcze termostat. jak sprawdzic czy jest sprawny? wiecej pomysłów nie mam. Pomózcie jak rozwiazac ten problem z góry dziekuje :)
Opublikowano
Witam, mam problem z moim Bmw e39 po wymianie płynu nie łapie odpowiedniej temperatury:( wskazówka wychodzi kawałek poza niebieskie pole i stoi w miejscu. Czy ona moze byc nadal zapowietrzany i jak to ewnetualnie sprawdzic? pozostaje jeszcze termostat. jak sprawdzic czy jest sprawny? wiecej pomysłów nie mam. Pomózcie jak rozwiazac ten problem z góry dziekuje :)

jak wąż idący od termostatu na chłodnice będzie ciepły a nie będzie pionu to termostat. To ten wąż z lewej strony idący w dół pod kątem

Opublikowano
no własnie ten wąz od termostatu do chlodnicy taki długi nagrzewa sie praktycznie równoczesnie z tym krótkim po drugiej stronie termostatu.
Opublikowano
Czy ona moze byc nadal zapowietrzany i jak to ewnetualnie sprawdzic

gdyby był zapowietrzony to byś zagotował furę bez problemów, a Ty masz problemy z osiągnięciem właściwej temp roboczej silnika więc termostat do wymiany to pewne, zresztą już w innym temacie miałeś o tym napisane

Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Opublikowano
no własnie ten wąz od termostatu do chlodnicy taki długi nagrzewa sie praktycznie równoczesnie z tym krótkim po drugiej stronie termostatu.

Czyli na 100% termostat. Ten wąż dolny powinien być zimny. Dopiero po osiągnięciu pionu i rozgrzaniu się jeszcze więcej powinien termostat puścić i rozgrzać ten wąż.

Opublikowano
A czy po wymianie jezdziles tym autkiem troszke wiecej tzn.tak chociaz 30km na jeden raz czy poprostu gasisz go po kilku minutach? Mi to wyglada na tzw."poduszke powietrza" w ukladzie chlodzenia czyli nie dosc dobrze odpowietrzony.Bardzo dziwne zeby termostat zepsul sie rownoczesnie z wymiana plynu...
Opublikowano

bardzo, czesto przed wymiana plyny (wogole jakimis pracami w ukladzie chodzienia) uklad jest zapowietrzony, o czym wlasciciel zazwyczaj nie wie,

ja tak mialem, wskazowka stala w pionie wszystko cacy, dopuki nie zauwazylem ze mam nieszczeslnosci i pewnie 30% plynu mniej, dopiero jak zlikwidowalem nieszczelnosci i dokladnie odpowietrzylem uklad, weszlo z 3 litry plynu wiecej, to sie okazalo, ze sie samochod nie dogrzewa i teraz mam do wymiany termostat

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.