Skocz do zawartości

ptak123678

Zarejestrowani
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 523i

Osiągnięcia ptak123678

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. no włąsnie niewiem jak z tymi visco bo jedni pisza ze trzeba odkrecac jedni ze nie :)
  2. no własnie ten wąz od termostatu do chlodnicy taki długi nagrzewa sie praktycznie równoczesnie z tym krótkim po drugiej stronie termostatu.
  3. ogrzewanie jest cieplym dmucha moze nie gorącym ale ciepłym. mi wskazówka wychodzi kawałek poza niebieskie pole i dalej ani rusz na komputerze pokazuje 63 stopnie silnika temperature spalanie grubo ponad 40 litrów nawet po 10 kilometrach wskazówka sztywno kawałek poza niebieskim polem a do pionu daleko i tak sobie mysle albo termostat albo zapowietrzony jest.
  4. wiem ze duzo było takich tematów ale sposobów odpowietrzania jest z 10 albo i wiecej a ja potrzebuje jakis prosty:) kluczyk w pozycje zaplon czyli nie odpalac silnika? u mnie wyglda sytuacja troche inaczej bo wymienilem plyn z odpowietrzników leciał płyn wiec zakrecilem wszystko ale nie łapie mi temperatury i tak mysle ze nadal moze być zapowietrzona i dlatego nie łapie temperatury bede jutro próbował
  5. witam, jak w temacie jak dobrze odpowietrzyc uklad chlodzący?
  6. nikt nie ma żadnego pomysłu jak sobie z tym poradzic?:(
  7. Witam, mam problem z moim Bmw e39 po wymianie płynu nie łapie odpowiedniej temperatury:( wskazówka wychodzi kawałek poza niebieskie pole i stoi w miejscu. Czy ona moze byc nadal zapowietrzany i jak to ewnetualnie sprawdzic? pozostaje jeszcze termostat. jak sprawdzic czy jest sprawny? wiecej pomysłów nie mam. Pomózcie jak rozwiazac ten problem z góry dziekuje :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.