Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Nie zawsze hałas to są szklanki . U mnie wszyscy stawiali na szklanki i je wymieniłem za 500zł z allegrosz i lipa dalej klepie . To do czego doszłem to stworzeń tłoka mi klepie ale już tego nie robię . 450zł kosztuje uszczelka pod głowice plus koszt sforzni i tulejek . Pozatym kupa robocizny . Werdykt w czerwcu wymieniam na m50b25 :D
Opublikowano
Po odkręceniu korka jak masz porządny silnik to obroty nie mają prawa drgnąć a jak już silnik gubi obroty to oznacza problemy z kompresją . Mogą być nie wyczuwalne podczas codziennego użytkowania i nie przeszkadza to w jeździe. Ale oznacza to tyle, że silnik swoje już dostał i upomina się o emeryturę. Taki silnik lepiej już odpuścić ( chyba , że autko kosztuje grosze i zostanie kasy na remont lub wymianę jednostki)
Opublikowano
Silnik, który się zatrzęsie po odkręceniu korka oleju jest właśnie ok. Oznacza to nic innego, jak szczelny dolot oraz sprawne odpowietrzenie. Co innego kompresja, a co innego lewe powietrze.
pozdrawiam Bartek

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.