Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Tylko jaki jest sens wyciskac z niej cokolwiek wiecej? Mysle ze ma wystarczajaco duzo mocy. Jezeli nie to zostaje ///M-ka :wink:

 

Pozdrawiam

Opublikowano
Tylko jaki jest sens wyciskac z niej cokolwiek wiecej? Mysle ze ma wystarczajaco duzo mocy. Jezeli nie to zostaje ///M-ka :wink:

 

Pozdrawiam

duzo? przeciez to tylko ok 120-130 koni.

ale baza jest bardzo dobra.zmieniasz gore silnika,kolektor.przeplywke od 3.5,odciazyc tloki i juz powinienes miec okolo 190 kucy.

jak dodasz smt6 i walki to okolo 220.

 

jak cos to wejdz na www.beemka-klub.pl i jest obszerny temat o przerobkach ety.pozdro

Opublikowano

Na tym forum też jest info odnośnie przeróbek tego silnika, pamiętam, że ktoś ten silnik poprzerabiał i sprawiało się to całkiem nieźle, nie pamiętam niestety kto :)

Poszukaj a na bank coś znajdziesz...

Opublikowano
Ok moze inaczej - ja bym nic nie ulepszal :wink:

 

wierz mi - warto :D

Lubię BMW - od 15 lat...trochę ich ujeżdzałem

Teraz pora na AMG :D

Opublikowano
Z tego co napisal 323 ACS to na pewno, ale czy nie kosztem zbyt mocnej eksploatacji silnika? :)
Opublikowano
nie, po prostu dodajesz mu tego co zabrala mu fabryka - powietrza :D, a jak dodasz tez paliwa to ..... sam miod :D, naprawde eta to bardzo wdzieczny silnik niestety zdlawiony na potrzeby amerykanskiego rynku.

Lubię BMW - od 15 lat...trochę ich ujeżdzałem

Teraz pora na AMG :D

Opublikowano

bo silnik mial spelniac bardzo rygorystyczne normy na amerykanskim rynku,pozatym jest strasznie ekonomiczny.

Kilka przerobek i jest kosmicznie szybki

Tak jak jest wyzej,poczytaj na forum beemka klubu , opisujemy nasze przerobki i efekty.

WARTO!!! - kilka osob w bardzo mocnych seryjnych autach juz to wie ;)

[email protected]

gg 1041



PROJEKT SZYBKA ETA STAGE 2

http://img516.imageshack.us/img516/8284/113863664644f590e20953anv7.jpg

Opublikowano

Mialem w ECIE zmieniona glowice ale nie wiem na jaka (robil to poprzedni wlasciciel w Helmutowie).

W kazdym razie sama zmiana glowicy dala duzy prezyrost mocy (mialem porownanie z kolegi autem)

 

Warto wiec zainwestowac w przerobki ET`y

 

Czy ktoś już wyprzedza seryjne 325i przerobioną Etą inwestując mniej niż 1500zl?

 

Z tego co wiem to ETA zrobi to bez problemu i to z mala roznica - bedzie zyc dluzej niz 2.5. Z prostego powodu - blok ET`y jest niezniszczalny

Opublikowano
Z tego co wiem to ETA zrobi to bez problemu i to z mala roznica - bedzie zyc dluzej niz 2.5. Z prostego powodu - blok ET`y jest niezniszczalny

 

Nie pytam czy to ZROBI tylko czy ktoś JUŻ to ZROBIŁ w Polsce?

I inwestycja poniżej 1500zl, bo za tyle można sobie sprawić silnik M20B25.

NSW
Opublikowano
Z tego co wiem to ETA zrobi to bez problemu i to z mala roznica - bedzie zyc dluzej niz 2.5. Z prostego powodu - blok ET`y jest niezniszczalny

 

Nie pytam czy to ZROBI tylko czy ktoś JUŻ to ZROBIŁ w Polsce?

I inwestycja poniżej 1500zl, bo za tyle można sobie sprawić silnik M20B25.

 

Za 1500zl to w ogole ciezko cos zrobic w silniku

A w 2.5 nie bedziesz mial takiego momentu jak w ECIE

Opublikowano

ponizej 1500 pln nie da rady grzebnac tak seryjnej ety zeby wyprzedzala 325i bo:

- glowica o numerze 885 to koszt 1200 pln za sprawdzona z gwarancja kompletna - do tego dolot, wtryski, przeplywka, wiazka i komp zeby przejsc na Motronika 1.3 (lacznie ok 600-700 pln) i uszczelki (pod glowice tylko oryginlal BMW - 160 pln, sruby 100 pln komplet) - czyli koszt to ponad 2000.

 

- glowica o koncowce 731 (na stara ete) kompletna ok 600-800 pln, reszta jak wyzej.

 

Oczywiscie zakladajac ze wszystko robisz sam. Ale ogolnie po wizycie na hamowni i tak sa to tanie konie.

Lubię BMW - od 15 lat...trochę ich ujeżdzałem

Teraz pora na AMG :D

Opublikowano
A w 2.5 nie bedziesz mial takiego momentu jak w ECIE

 

No i co to daje? W żadnym wypadku Eta nie daje rady 325i, bo wydłużone przełożenie tylnego mostu nie pozwala. A jak zmienisz most na krótki, to za krótkie biegi się robią i też w tyle...

NSW
Opublikowano
niby tez w tyle ale dopiero po 160-180 km/h . na nasze ulice i odleglosci miedzy swiatlami wlasnie krotki dyfer jest najlepszy(oczywiscie jak dla mnie) bo nie mam okazji rozpedzac sie powyzej 160 :wink:
Opublikowano
A w 2.5 nie bedziesz mial takiego momentu jak w ECIE

 

No i co to daje? W żadnym wypadku Eta nie daje rady 325i, bo wydłużone przełożenie tylnego mostu nie pozwala. A jak zmienisz most na krótki, to za krótkie biegi się robią i też w tyle...

 

zapraszam na wiosne na jakis spocik - pewnie bedzie Borsk

w tej chwili e36 325i bez vanosa do ok 130 zostaje na dlugosc auta,a to dopiero poczatek przerobek

[email protected]

gg 1041



PROJEKT SZYBKA ETA STAGE 2

http://img516.imageshack.us/img516/8284/113863664644f590e20953anv7.jpg

Opublikowano
w serii zabija moment obrotowy, po prostu ciagnie od samego dolu, no i spalanie seryjnej jest niemozliwe - moj rekord 5,8 przy sredniej predkosci 90-100km/h.

[email protected]

gg 1041



PROJEKT SZYBKA ETA STAGE 2

http://img516.imageshack.us/img516/8284/113863664644f590e20953anv7.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.