Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam problem z odpalaniem rano przy -20 stopni wcześniej przy -10 do - 15 miałem problem też z odpalaniem ale zmieniłem stację benzynową i problem się skończył lecz przez te ostatnie kilka dni było poniżej -20 i miałem straszne problemy z odpaleniem. Zastanawiam się nad wymianą świec ale za bardzo nie wiem jakie kupić (jaka firma). Znajomi pomagali mi odpalać samochód na przewody, kilka minut zabawy i samochód odpalony, jak zaskoczy to strasznie dymi oraz ma nierówne obroty skacze od 600 do 1000 na zimnym silniku jak i na ciepłym.

Dodam jeszcze że czasami ale to bardzo rzadko silnik się dławi tak jakby dodam gazu do oporu a silnik tak przerywa jakby mu moc odbierano, kilka razy powciskam gaz i przechodzi.

Opublikowano
Najprawdopodobniej zapowietrza się pompa wtryskowa. Sprawdź po nocy czy w wężu zasilającym jest powietrze... możesz go trochę nacisnąć w dół to wtedy będziesz mógł zaobserwować czy pęcherze powietrza będą wracać w kierunku zbiorniczka filtra paliwa.
Opublikowano
Za przyczynę słabego odpalania i nierównej pracy, podczas samego rozruchu uznałbym winę świec ale niestety nie tłumaczy skoków obrotów :/. Jeżeli chodzi o świece to wszyscy polecają "BERU". Ja wymieniłem wszystkie 4 w listopadzie. Okazało się , że jedna już jest spalona.. :-(
Opublikowano
zacznij od świec !!! ja wymieniłem na NGK troche tansze i przy -20 pali po 2 sec :) A odnośnie skoków obrotów to jest wina podgrzewacza ale tylko na zimnym silniku bo gdy temperatura oscyluje o 90 stopni to problem powinien ustąpić !!!!
Lubię pracę. Praca mnie fascynuje. Mogę siedzieć i patrzeć na nią godzinami;]
Opublikowano

Kilka podstawowych zasad:

- naładowany i sprawny akumulator,

- paliwo zimowe,

- sprawne świece,

- sprawny układ grzania świec tzw. moduł podgrzewania,

- dobre połączenie modułu do podgrzewania ze świecami,

- sprawny układ wtryskowy CR - nie przelewające wtryskiwacze,

- filtr paliwa zmieniany zgodnie z informacją producenta,

- prawidłowa kompresja na cylindrach,

- sprawny rozrusznik,

- dobry olej o klasach 0W, 5W.

 

Oprócz powyższych punktów trzeba także pamiętać o tym jak zapalać diesla w niskich temperaturach.

Podgrzewamy świece nawet kilka razy (poniżej -15 automatyczny czas grzania świec 10 s.), w tym czasie słyszymy pracujące obydwie pompy (w zbiorniku i pomocniczą).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.