Skocz do zawartości

318td problem przy odpalaniu zimą


arcio2008

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mam pewien problem z moim BMW e36 1,7 td .Gdy tylko zaczeły się mrozy zaczął się też problem z odpalaniem ale gdy teraz jest naprawde zimno samochód w ogóle nie chce odpalić . ;( .Czy tym wcześniejszym długim odpalaniem o poranku czegoś nie zepsułem i czy jeżeli go tak zostawie do ocieplenia to mi odpali potem . czy ktoś z was tak miał , i czy znacie jakieś skuteczne techniki odpalania dizla zimą , I NAJWAŻNIEJSZE W JAKIEJ TEMPERATURZE DIZEL ZACHOWUJE SIĘ NORMALNIE .Dodam że w baku jest ropa letnia a nie zimowa bo miałem dużo zatankowane a mrozy przyszły nagle

 

Z góry dziękuje za pomoc !!!!! ;)

 

(Wiem że ten temat był już pewnie poruszany na tym forum ale odpowiedzi nie były dla mnie wystarczające ,wiec prosze o pomoc a nie o krytykowanie tego żę założyłem ten temat ,) :mad2:

Edytowane przez arcio2008
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak letnia ropa w baku,to co się dziwisz,ze przy - 20 w nocy nie zapala.Podstawą jest mocna bateria,sprawne swiece o czym Kolega napisał,ropa na sezon zima i ogólnie ,jak zadbana jednostka dizla to przy -30 zatrybi.Sąsiad swoją A4 na letniej przy -14 wyjechał z garażu o do bramy Juz nie dotarł .
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kup scandyd to szwedzki środek do ON ja zalewam i przy -35 bez problemu pali tylko teraz najlepiej autko do garażu , odpalasz farelkę , akumulator pod prostownik, dolewasz scandyd , paliwko odmarznie i odpalisz .
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za pomoc szczególnie dla kajjman :cool2: spróbuje tego środka (scandyd) Samochód ten mam od 1miesiąca więc nie znam stanu świec żarowych .Da to się jakoś sprawdzić czy lepiej kupić od razu nowe świece

Poza tym ponawiam moje pytanie czy długim kręceniem rozrusznikiem na zimnym silniku niczego nie popsułem bo słyszałem że można głowice rozwalić ,ale nie jestem pewien czy to prawda

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Diesel to dobra ropa, dobra bateria, wymieniony filtr paliwa kompresja. Musi trybić, jak nie to na złom.

 

PZDR>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Autora tematu proszę o ogarnięcie sprawy tytułu, bo inaczej temat powędruje do kosza.

viewtopic.php?f=68&t=120678

 

Wymoderowałem wszystkie posty z OT i proszę o nie licytowanie się na mądrości ludowe. Trzymajcie się tematu, albo nie piszcie wcale. Nie przeszkadza mi i nie przeszkadzało nigdy, że niektórzy upominają o tytuł jak sami też się udzielają. I niech tak zostanie.

 

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.