Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam

Mam pewien problem z moim BMW e36 1,7 td .Gdy tylko zaczeły się mrozy zaczął się też problem z odpalaniem ale gdy teraz jest naprawde zimno samochód w ogóle nie chce odpalić . ;( .Czy tym wcześniejszym długim odpalaniem o poranku czegoś nie zepsułem i czy jeżeli go tak zostawie do ocieplenia to mi odpali potem . czy ktoś z was tak miał , i czy znacie jakieś skuteczne techniki odpalania dizla zimą , I NAJWAŻNIEJSZE W JAKIEJ TEMPERATURZE DIZEL ZACHOWUJE SIĘ NORMALNIE .Dodam że w baku jest ropa letnia a nie zimowa bo miałem dużo zatankowane a mrozy przyszły nagle

 

Z góry dziękuje za pomoc !!!!! ;)

 

(Wiem że ten temat był już pewnie poruszany na tym forum ale odpowiedzi nie były dla mnie wystarczające ,wiec prosze o pomoc a nie o krytykowanie tego żę założyłem ten temat ,) :mad2:

Edytowane przez arcio2008
Opublikowano
Hej, dieslem jeździsz i brak podstawowej wiedzy. Świece żarowe wymienia się co dwa lata na nowe, a nie czeka, aż nie zapala. Chyba, że paliwo zamarzło lub nie grzeje filtr paliwa.
pozdrawiam Bartek
Opublikowano
Jak letnia ropa w baku,to co się dziwisz,ze przy - 20 w nocy nie zapala.Podstawą jest mocna bateria,sprawne swiece o czym Kolega napisał,ropa na sezon zima i ogólnie ,jak zadbana jednostka dizla to przy -30 zatrybi.Sąsiad swoją A4 na letniej przy -14 wyjechał z garażu o do bramy Juz nie dotarł .
Opublikowano
Kup scandyd to szwedzki środek do ON ja zalewam i przy -35 bez problemu pali tylko teraz najlepiej autko do garażu , odpalasz farelkę , akumulator pod prostownik, dolewasz scandyd , paliwko odmarznie i odpalisz .
Opublikowano

Dzięki za pomoc szczególnie dla kajjman :cool2: spróbuje tego środka (scandyd) Samochód ten mam od 1miesiąca więc nie znam stanu świec żarowych .Da to się jakoś sprawdzić czy lepiej kupić od razu nowe świece

Poza tym ponawiam moje pytanie czy długim kręceniem rozrusznikiem na zimnym silniku niczego nie popsułem bo słyszałem że można głowice rozwalić ,ale nie jestem pewien czy to prawda

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Diesel to dobra ropa, dobra bateria, wymieniony filtr paliwa kompresja. Musi trybić, jak nie to na złom.

 

PZDR>

Opublikowano

Witam

 

Autora tematu proszę o ogarnięcie sprawy tytułu, bo inaczej temat powędruje do kosza.

viewtopic.php?f=68&t=120678

 

Wymoderowałem wszystkie posty z OT i proszę o nie licytowanie się na mądrości ludowe. Trzymajcie się tematu, albo nie piszcie wcale. Nie przeszkadza mi i nie przeszkadzało nigdy, że niektórzy upominają o tytuł jak sami też się udzielają. I niech tak zostanie.

 

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Opublikowano

Temat uważam za zamknięty ponieważ ten środek (scandyd) pomógł samochód odpala normalnie .Problemem jest tylko słaby akumulator :norty:

 

Dziękuje wszystkim za pomoc :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.