Skocz do zawartości

320i zamarznięta woda w chłodnicy, odpalany silnik


Repter

Rekomendowane odpowiedzi

myślałem ze to 16 mogę się mylić już nie pamiętam

jak stoisz przodem do auta szukaj pod kolektorem wydechowym tam powinna być śruba

Głupcem jest ten kto przecenia sam siebie...

M.]@Ř¥

Moja e36 http://bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=134&t=189558

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc tak. Zamontowałem wszystko, zalałem czystym koncentratem Prestone Antyfreeze, 4 litry, do tego dolałem płyn do chłodnic Borygo. Długo trwało zanim wszystko się przepchało, oczywiście odpowietrznik odkręcony, dmuchawa na max grzanie itp. Coś z początku nie chciał grzać w środku, temp silnika ładnie w połowie trzymał cały czas, po ok. godzinie dopiero zaczął grzać ale i tak tylko na przednią szybę...

A teraz jak to jest z tym odpowietrzaniem ? Mam odkręcony odpowietrznik i ciągle leci z niego para, dopiero jak dodam gazu to zaczyna lecieć ciecz, górny wąż zaraz przy wlewie jest ciepły, dolny też, ale ten po lewej stronie jest zimny... Tak ma być, czy coś jest nie tak ? Dodam, że węże od parownika od gazu są gorące. Dmuchawa wewnątrz grzeje, ale tylko na szybę, jak ustawię na te górne kanały to leci zimne.

Temperatura silnika cały czas w połowie. Silnik pracował dobre 1,5h, w między czasie jazda kontrolna była.

Aha, jak na moje, to gdyby pompa wody była walnięta, to temperatura przekraczałaby stan optymalny, prawda ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musisz tak odpowietrzyć układ aby przestała lecieć para przez odpowietrznik a na biegu jałowym przelewał się delikatnie płyn po ściance zbiorniczka

Głupcem jest ten kto przecenia sam siebie...

M.]@Ř¥

Moja e36 http://bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=134&t=189558

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie ważne ile ważne abyś zrobił to dokładnie masz tutaj link jak to zrobić

http://img17.imageshack.us/img17/8901/odpukaduch.jpg

Głupcem jest ten kto przecenia sam siebie...

M.]@Ř¥

Moja e36 http://bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=134&t=189558

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja odpowietrzam tak śrubę na chłodnicy odkręcam całkowicie tylko do nalewania płyny potem zakręcam zapalam silnik na odkręconym zbiorniczku wyrównawczym i czekam dopóki się nie otworzy termostat od czasu do czasu zwiększam obroty silnika i po takiej operacji całe powietrze zostanie usunięte przez zbiorniczek i po takiej operacji na 100% mamy odpowietrzony układ chłodzenia
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.