Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
to dziwne bo u mnie pokazuje 0.50. +/-. i tego nalezalo by sie trzymac.

ONLY BMW...!!!




ex:

e21 318i

e28 524td

e39 523i

e39 530d

jest:

e36 316i

e39 540i

Opublikowano

DIS i INPa mają inne wartości bo inaczej to mierzą i przeliczają, DIS niema symetrycznych wartości tylko jest od -4 do +5 a inpa ma prosto -/+ 3.

Jak dla mnie to 2 wtrysk leje za dużo a 4 chce to zrównoważyć żeby motorem nie trzepało. Wymień 2 wtrysk a na 4 powinna się wartość zmienić. Po wymianie dopiero zobaczysz czy któryś wtrysk jeszcze ma złe parametry. Ogólnie korekty idą za bardzo w minus wiec to nie dobrze i na pewno na jednym wtrysku się to nie skończy. Czy jakieś błędy wtrysku pojawiają się w module silnika ?

Opublikowano

w inpie dopuszczalna roznica jest do 2, czyli jak jeden wtrysk ma +1.0, a drugi -1.1, to juz przekracza 2.

Mozna jezdzić, ale wibracje beda odczuwalne, bynajmniej już wiadomo, ze cos jest na rzeczy

Opublikowano
w inpie dopuszczalna roznica jest do 2, czyli jak jeden wtrysk ma +1.0, a drugi -1.1, to juz przekracza 2.

Mozna jezdzić, ale wibracje beda odczuwalne, bynajmniej już wiadomo, ze cos jest na rzeczy

 

Nie prawda, wszystko zależy od tego ile masz cylindrów i który akurat wtrysk pada. Miałem przypadki że wtrysk na 6 cylindrze był padnięty i miał korektę +3 a i tak żadnych wibracji nie było.

Ponad to zakres regulacji poprzez komputer jest tak jak napisałeś ale to może być na każdym wtrysku regulowane a różne wtryski różnie mogą kompensować wibracje.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.