Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam.Mam pytanie co do czujników paliwa.Prawdopodobnie jeden z nich mi nie działa.W tescie nr 6 pokazuje cos mniej wiecej 0.00/15.6/15.6 Mam zatem pytanie czy wskaźnik który pokazuje poziom paliwa w zegarach kozysta z tych wartosci??Bo jak tak to oznaczało by ze mnie oszukuje cały czas o połowe bo paliwo dzieli sie napewno na pół w tych zbiornikach czy tak??
Opublikowano
No raczej korzysta. U mnie też tak jest ale chcę zalać do pełna i zobaczyć. Bo 15 litrów to mało i być może cała ilość wahy przelewa do jednej komory (przynajmniej tak myślę) :roll:
Opublikowano
...a jakaby to miało przelewac do jednego ?? 15 to nie jest mało bo wydaje mi sie ze 15 w jedym i 15 w drugim czyli pół baku?? Czy jest inaczej?
Opublikowano
sprawdzałem i nie ma zadnej pompki która by to miała przepompować paliwo a bak jest połączony, znaczy sie zbudowany z 2 osobnych komór i z tego co wychodzi to te komory maja oddzielna pompke jezeli dobrze to zrozumowałem
Opublikowano
No tak 2 i jedna musi przepompować paliwo (na to wychodzi). Sam dokładnie nie wiem, ale jak miałem 30l w baku też pokazywało, że paliwo jest w jednej komorze.
Opublikowano
...moze mamy obydwojga 1 czujnik uszkodzony,albo 1 komora jest nizej ale w ta watpie ,moze sie ktos inny wypowie i rozwieje watpliwosci
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Przerabiałem niedawno temat u siebie.

Ciężka sprawa, do dzisiaj sam nie rozkminiłem jak to do końca działa.

Więc tak:

Miałem padniętą pompkę w prawej komorze, tak też zostawało 15l paliwa, auto gasło.

Po wymianie pompki zaczęły się jaja, paliwo - mimo że pompka już działała - uciekało nadal do prawej komory, ale nie 15 litrów, tylko tyle ile wlazło, test pokazywał 33 litry (lewa zero).

Po zgaszeniu wszystko się rozlewało po równo.

Kolejne odpalenie, i to samo, paliwo ucieka na prawo.

Momentami lewa komora była sucha, w prawej 30 litrów, a silnik dalej chodził.

Tak mam do dzisiaj.

 

Zerknij na mój temat, może coś pomoże: viewtopic.php?f=72&t=173010

Opublikowano
Hmm ale u mnie jest ok tylko w testach pokazuje jedną komorę. Nic nie gaśnie itd. Maiłem rezerwę i dalej ok. Jestem ciekawy ile trzeba wlać żeby paliwo było w obydwu komorach :roll:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Nie zawsze poniżej 30l, mój dopiero poniżej 15 miał problemy z paleniem, lubił się zapowietrzać.

Chyba że było kilka rodzajów rozwiązań układów paliwowych, ale to trochę naciągana teza.

EDIT:

Jedna komora ma ok 33 litry, więc zalej tyle żeby przekroczyć tą wartość.

Powiedzmy 50, wtedy część paliwa musowo musi być w drugiej komorze.

Opublikowano
Hmm ale u mnie jest ok tylko w testach pokazuje jedną komorę. Nic nie gaśnie itd. Maiłem rezerwę i dalej ok. Jestem ciekawy ile trzeba wlać żeby paliwo było w obydwu komorach :roll:

Zalej do pełna :!: Paliwo jest zasysane z komory po stronie kierowcy i dlatego pompka w 2 komorze pompuje paliwo do tej 1 i jak paliwa jest mało to komora 2 jest pusta.

Opublikowano
Hmm ale u mnie jest ok tylko w testach pokazuje jedną komorę. Nic nie gaśnie itd. Maiłem rezerwę i dalej ok. Jestem ciekawy ile trzeba wlać żeby paliwo było w obydwu komorach :roll:

Zalej do pełna :!: Paliwo jest zasysane z komory po stronie kierowcy i dlatego pompka w 2 komorze pompuje paliwo do tej 1 i jak paliwa jest mało to komora 2 jest pusta.

 

O właśnie o to chodziło. Dzięki :cool2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.