Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
jeżeli ma wymienione wadliwe turbo na nowe garetta-zadne regenerowane to ja bym brał (padały przed 150 tys km). jeżeli wymienił na regenerowane to niech ci spusci z 5 tys zł na nowe gareta i bierz.
Opublikowano
jeżeli ma wymienione wadliwe turbo na nowe garetta-zadne regenerowane to ja bym brał (padały przed 150 tys km). jeżeli wymienił na regenerowane to niech ci spusci z 5 tys zł na nowe gareta i bierz.

 

właśnie że koleś z ceną się nie da tknąć dokładnie chce 23800PLN i nie ma dyskusji.mówi że jak nie chce to nie muszę kupować bo wie co ma i że to on sprowadził dla siebie od Niemca nie z komisu.Tylko auto naprawdę wygląda na zadbane. Sam nie wiem co robić czy szukać dalej może PB ni wiem sam.

Dziękuje za podpowiedzi dla mnie są cenne

Opublikowano
spusci z 5 tys zł na nowe gareta

 

 

Spadłem z krzesła. Jak będziesz sprzedawał swoje auto to przyjadę do Ciebie i powiem że masz używane turbo i masz zejść z ceny 5k to kupie bo się turbo może popsuć

 

 

hahahahhahahahaha poległem, niezłe poczucie humoru przed snem :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

emilo potwierdziłeś przebieg, stan auta Cię nie zniechęcił więc czego oczekujesz, aby ktoś powiedział CI czy brać czy nie :duh: ?? Sam piszesz że naoglądałeś się szrotów.

jeżeli ma wymienione wadliwe turbo na nowe garetta-zadne regenerowane to ja bym brał (padały przed 150 tys km). jeżeli wymienił na regenerowane to niech ci spusci z 5 tys zł na nowe gareta i bierz.

robiola1 czy próbowałeś kiedyś takich argumentów przy negocjacji ceny w rzeczywistości, chyba nie .... :mrgreen: :mrgreen: :duh:

Edytowane przez kwiatus19
Opublikowano

emilo

właśnie że koleś z ceną się nie da tknąć dokładnie chce 23800PLN i nie ma dyskusji.mówi że jak nie chce to nie muszę kupować bo wie co ma i że to on sprowadził dla siebie od Niemca nie z komisu.Tylko auto naprawdę wygląda na zadbane. Sam nie wiem co robić czy szukać dalej może PB ni wiem sam.

 

turbo plus wymiana kosztuje okolo 5 tys zł, te wadliwe na 100% padały -wada fabryczna, te poprawione robią co najmniej 0.5mln km (przy tym przebiegu są sprawne). jeżeli wydasz 23 tys zł i jeżeli nie masz tego poprawionego turbo, to czeka cie wydatek.

jezeli chcesz kupic to auto za 23 tys zł to dodaj te 5 tys zł i szukaj czegos z drugiej polowy 2003 z modernizowanym turbo, jezeli zadbane to zrobisz co najmniej 0.5mln km bez awarii.

Opublikowano

kwiatus19

czy próbowałeś kiedyś takich argumentów przy negocjacji ceny w rzeczywistości, chyba nie .... :mrgreen: :mrgreen: :duh:

 

kupuj auto nie emocjami, tylko czystą kalkulacją. weź kartkę papieru i policz co trzeba wymienić w aucie w najbliższych latach, przeważnie bardziej opłaca się kupić auto młodsze (pomimo wyższej ceny) bez wad konstrukcyjnych.

napalasz się, podniecasz się, coś tam ci cieknie, a później jest płacz jak wyskakują konkretne wydatki. zawsze warto dodać więcej za auto bez wad fabrycznych (po modernizacjach) niż naprawiać eksperyenty konstruktorów.

 

a tak na margiesie to na twoim miejscu kupiłbym 318i 143 km i przerobił na gaz. w tej kasie zmieścisz sie w roczniku 2001-2002.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Po raz kolejny widzę zapewnienia że 2.0d zrobi bez problemu 400-500 tys km. Ma ktoś auto z takim przebiegiem ? Jak wyglądają koszty eksploatacji po przekroczeniu 200 tys km ?

powiem Ci za 80 tkm rok 2004 :mrgreen:

1.VIII.1944 - 3.X.1944 Pamiętamy 63 Dni Chwały

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
ja mam 2004 rok i ponad 320tkm.

 

Nic sie nie dzieje z turbo, wtryskami czy dwumasem :)

ale wymieniane już coś było czy od nowości?

wiesz coś na ten temat?

1.VIII.1944 - 3.X.1944 Pamiętamy 63 Dni Chwały

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.