Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam bardzo proszę o pomoc , jeśli ktoś wie co może być przyczyną samoistnego rozłączenia się kontroli trakcji ASC i odłączenia ABS i pojawienia się kontrolki ręcznego w BMW E46 2,0d 136 km , rok 1999 kombi . Podczas jazdy samo z siebie się wyłączyło i na dodatek przestał działać od razu tempomat, a podczas jazdy pojawiło sie szarpanie podczas dodawania gazu. Albo jak trzymałem nogę na gazie tak aby jechał w miarę jedną prędkością to czułem takie delikatne co jakiś czas szarpanie tak jak by , no nie wiem tracił moc przez chwile lub paliwa nie podawał tyle ile potrzeba. Bardzo proszę o pomoc w tej sprawie co to może być . Z góry dziękuje :)
Opublikowano
witam wyglada to na problem z czujnikiem abs lub problemami z zasilaniem pompy abs, problemy z pradem moga byc powiazane z szarpaniem np jakies zwarcie na co reaguje silnik najlepiej podłaczyc auto pod kompa i powinno wyjsc wszystko czarno na bialym pozdrawiam

TC-performance Bydgoszcz - Hamownia Podwoziowa


Warsztat, chiptuning, diagnostyka, dpf off-wszystkie marki,

regeneracja vp44

regeneracja turbospreżarek

http://www.TC-PERFORMANCE.eu

https://www.facebook.com/TeCebydgoszcz


725 537 442

Opublikowano
Ok dzięki właśnie dziś jestem umówiony na podłączenie pod kompa , i zobaczymy co za diabeł tam siedzi :norty:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Witam bardzo proszę o pomoc , jeśli ktoś wie co może być przyczyną samoistnego rozłączenia się kontroli trakcji ASC i odłączenia ABS i pojawienia się kontrolki ręcznego w BMW E46 2,0d 136 km , rok 1999 kombi . Podczas jazdy samo z siebie się wyłączyło i na dodatek przestał działać od razu tempomat, a podczas jazdy pojawiło sie szarpanie podczas dodawania gazu. Albo jak trzymałem nogę na gazie tak aby jechał w miarę jedną prędkością to czułem takie delikatne co jakiś czas szarpanie tak jak by , no nie wiem tracił moc przez chwile lub paliwa nie podawał tyle ile potrzeba. Bardzo proszę o pomoc w tej sprawie co to może być . Z góry dziękuje :)

Mam identyczną sytuację , jesli rozgryziesz problem prosze o napisanie :twisted:

Opublikowano
podpinając pod kompa , stwierdzono ze padł prawy tylny czujnik abs
Opublikowano
Tak myślałem! czujnik ABS Przetarła sie izolacja i ZWARCIE DO MASY ,miałem kiedys taką sytuację ale w innej marce samochodu... Jak wymienisz daj znac czy pomogło pzdr.
Żyzce wszystkim takich przyjemności w życiu, jakie odczuwa sie siedząc za kierownicą BMW...
Opublikowano
Jeżeli sie przetarła izolacja to nie można tego jakoś naprawić , czy trzeba nowy czujnik kupować ?
Opublikowano
Możesz spróbować połączyć na krótko, porządnie zaizolować i sprawdzić czy działa. A jak nie to nowy. I nie oszczędzaj paru złotych. Kup oryginał a nie jakiś zamiennik.

Niektóre osoby mogłyby się zabić, skacząc z poziomu swojego "ego" na poziom swojego IQ

..............................................................................................

Freude am fahren


Moje auto - http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=190785

Opublikowano
Nie no oczywiście !!! przeciez to tylko izolacja... izolujesz od nowa tylko rób to solidnie i działa :D zastanawiam sie czy nie bedziesz musiał podjechac na kompa zeby bład wykasować w BMW o ile sie nie myle na desce wszystko zniknie ale w sterowniku bład bedzie zapisany...pzdr.
Żyzce wszystkim takich przyjemności w życiu, jakie odczuwa sie siedząc za kierownicą BMW...
Opublikowano
powiem wam ze puknołem delikatnie młotkiem w klocki chamulcowe i jak narazie od dwuch dni wszystko działa poprawnie, byc moze cos nie stykalo a teraz styka i jest git , pozdro

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.