Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
do tej pory nie było problemów podczas mrozów ,palił z dotyku, aż nagle pewnego poranka kręcił ,a nie chciał zapalić. Po długim kręceniu zapalił. Na nastepna noc pozostawilem go w garazu z temp. okolo zera. Rano zapalil nieco lepiej ale tez z problemami po dluzszym kreceniu. Filtr paliwa nie byl wymieniany ale odwadniany - wody nie bylo. Po uruchomieniu jedzie normalnie, nie przerywa podczas obciazenia. Za wszelkie sugestie bede wdzieczny.
Opublikowano
moze temperatura spadła a aku słabe i już nie masz dobrego prądu rozruchowego..... ale filtr paliwa na zime to podstawa.jesli wczesniej palił na dotyk to nie mugł z dnia na dzien stracic cisnienia tak samo jak pompa wtryskowa tez nie siadła.problem błachy albo proądowy albo dojscie paliwa.
Opublikowano

Po pierwsze : spróbuj na zimnym przed odpaleniem podgrzać kilka razy świece, jeśli zauważysz różnicę na plus, tzn. że problem tkwi w świecach.

Po drugie : po włączeniu zapłonu wsłuchaj się czy chodzi pompka w zbiorniku. Jeśli nie to masz odpowiedź, gdy masz uszkodzony zaworek zwrotny, po nocce może schodzić paliwo do zbiornika i wtedy zanim zaciągnie silnik trochę to potrwa. Jednak podstawą jest wymiana filtra, oczywiście zalanego do pełna ropką.

BMW - Bardzo Mądry Wybór ;-)

http://forum-lines.ru/rez/ab278744.gif

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.