Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Z tyłu na deklu masz zawsze przykręconą blaszke.Musisz doszukiwać sie znaczka np S 3,15.Inny sposób to jeśli jest zamontowany most w aucie to niech kolega kręci do przodu a ty trzymaj po drugiej stronie. Jeśli nie dasz rady utrzymać wtedy jest szpera jak lekko się kręci jego koło a twoje stoi to zwykły dyfer

 

P.S -kto wie jaka szpera montowana była w automacie? Mam na bank szpere u siebie ale się zastanawiam czy nie jest 3,45 autko 328iA

http://imageshack.us/a/img850/9757/z1i.gif
Opublikowano
Z tyłu na deklu masz zawsze przykręconą blaszke.Musisz doszukiwać sie znaczka np S 3,15.Inny sposób to jeśli jest zamontowany most w aucie to niech kolega kręci do przodu a ty trzymaj po drugiej stronie. Jeśli nie dasz rady utrzymać wtedy jest szpera jak lekko się kręci jego koło a twoje stoi to zwykły dyfer

 

P.S -kto wie jaka szpera montowana była w automacie? Mam na bank szpere u siebie ale się zastanawiam czy nie jest 3,45 autko 328iA

 

viewtopic.php?t=13284

tel. 514.99.46.99
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Właśnie szukam dyfru do tej mojej 328i i znalazłem 2,97, 3,07, 3,15 i czy ktoś wie przy jakich silnikach były montowane te dyfry? Wiem że 2,97 to seria z 328i chyba że się mylę to mnie poprawcie. Chciałbym jeszcze wiedzieć jak to jest z prędkością żeby nie było tak że przy 200km/h na czerwone pole mi wchodzi :D

 

No i jaki byłby najbardziej optymalny bo teraz mam przełożenie od TDS`a 2,56 i na czwartym biegu idzie do 235km/h a na 5biegu już zwalnia a jak rozpędzam na 5 biegu to 220km/h i koniec tak więc stanowczo za duże jest to przełożenie.

Opublikowano (edytowane)
Dyfer 3,07 jest od silnika 2.8l z automatyczną skrzynią (mam taki dyfer do sprzedania). 3,15 na pewno był w 2.5l bo sam mam taki w mojej becie. Edytowane przez osator1
  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano

Odświeżę trochę temat.

Zrobiłem SWAP'a z M52B20 na M52B25 i oczywiście zostawiłem dyfer z braku kaski a teraz chcę zrobić resztę żeby SWAP był kompletny.

Czy jak założę dużą głowę z przełożeniem 2.93 i grubymi półosiami z M52B28 to będę musiał wymienić również piasty??

Chodzi oczywiście czy grube półosie różnią się tylko od strony mostu (wielkością) czy też od strony samej piasty także??

Opublikowano
Półosie różnią się tylko długością i grubością, od strony piasty są takie same :8)

 

To doskonała wiadomość :)

Nie chciał bym wymieniać piast bo zrobiłem totalny remont podwozia zawiechy itp.

Auto tak dobrze jeździło tylko w dniu wyjazdu z fabryki :P

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.