Skocz do zawartości

x5 e53 blokuje koła po przejechaniu 15m


januszk998

Rekomendowane odpowiedzi

Lewy przód. Auto miało wymienione przez poprzedniego właściciela półoś piastę tarczę hamulca i zacisk. Do piasyt dochodzi kabel ale nie przyglądałem sie temu. Jutro to zobaczę. Czy odłączenie kabla ABS coś pomoże?

 

Jak się nic nie zapaliło to rozbieraj to co było wymieniane i tam szukaj przyczyny bo inaczej kolego się nie dowiesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Witam ponownie muszę odświeżyć temat ponieważ nie był mnie w kraju i nie miałem kiedy sprawdzić lewego koła. W sobotę rozebrałem koło ( tarcza, piasta, łożysko ) i wszystko jest na mój widok ok. Po złożeniu i wyjechaniu na jazdę próbną objawy są następujące: po ruszeniu auto jedzie 10m i zwalnia i tak trzy razy i naraz zaświeca się kontrolka ABS i kontrolka pomarańczowa na środku licznika i auto od tego momentu jedzie normalnie. Po ponownym zgaszeniu i uruchomieniu auta objawy są takie same. Po podłączeniu auta pod komputer u znajomego mechanika pokazuje on, że koło przednie lewe obraca się 5 km na godzinę szybciej niż koło prawe. Czy w x5 są jakieś czujniki prędkości na kołach i może z tego powodu komputer myśli że auto wpada w poślizgi i zwalnia lewe koło? Może ktoś miał już taki przypadek?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego czujnikiem predkosci jest czojnik ABS teraz czeka cie juz tylko troche zmudna lecz latwa praca,jesli masz laptopa i program podlacz go i jedz na jazde probna i koryguj ustawienia samym czujnikiem ABS wpychajac go bardziej lub wysuwajac az do uzyskania nieznacznej roznicy ale po przecinku np.prawe kolo 5km/h---a lewe kolo bedzie mialo 5.2 lub 5.4 to mozesz tak zostawic i juz system ABS i DSC nie bedzie ciebie hamowal bo widzi rozne predkosci obrotowe kol..

Bardzo prosta operacja ale troche pracochlonna..Powodzenia..

 

Powodem twego problemu moze byc wymiana czujnikow ABS--i zostal zamontowany za mialko lub za gleboko tylko zeby sie nie uszkodzil o koronke.

Lub poprzedni wlasciciel lub ty wymieniales przegobu,i zostala zabrudzona lub jest peknieta koronka lub zle ustawiony czojnik.

Lub peknieta manszeta na przegobie i dostanie sie smaru na koronke od ABS umieszczona na przegobie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 10 miesięcy temu...
Witam wszystkich. Mam podobny problem z tym że nie zapala mi się kontrolka ABS. Może od początku. Kiedy startuje to w kabinie pojawia się głośny szum i tak jakby zaczynało mi blokować któreś koło. Tak się dzieje do prędkości 50 km/h. Po zwiększeniu prędkości problem mija. Aha jeszcze jak jade tek do 50 km/h po pewnym czasie włącza mi się 4x4 inactive i problem znów mija. Proszę o pomoc
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.