Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
jak e36 compact to albo 1.8ti albo 323ti, różnica między 1.6 a 1.8 nie istnieje oba są totalnie zamulone :( wiem bo miałem oba silniki, jeden z e36compact a drugi w z3, fakt e36 316i compact, przynajmniej z moich doświadczeń zero problemów :D ale osiągi żadne...
Opublikowano

co wy tu znowu farmazone piszecie? chcecie filma z własnej produkcji jak 1.6 m40 na 4 biegu cisne 170km/h ? mozna? mozna...

i smieszy mnie to ze nie mozna 1.6 wyprzedzać. Bzdura totalna. Nawet i z 5 biegu da rade...

 

Nie kazdy kupuje e36 by zapierniczac 240km/h, niektórzy kupują bo im sie ten model podoba np itp.... Jak na taką budę 1.6 silnik jest dosc dobrym. wiadome 2.5 podłóg 1.6 to wymiatacz ale nie kazdego stać na utrzymanie np oc czy paliwo a chcą chociaz odrobine posmakowac tej marki ;D

Opublikowano
kolego zielaqqq. jak może nie byc różnicy miedzy 1.6 a 1.8 ? :duh: nie ma co porównywać. napewno w 1.8 przy 160km/h nie jest tak głośno jak w 1.6 i ogólnie ma o wiele lepsze osiągi. jak sie z tym nie zgadzasz to widocznie myślisz tak jak pisałem wyzej że po to zrobili 1.8 zeby ładniej nalepka na klapie wyglądała. widocznie miałeś jakies szroty. szymek wiem ze można na czwartym biegu tyle wyciskac 1.6 ale jaka to rzeżnia dla tego silniczka :cry2:
Opublikowano

nie nie były to szroty... jeździły na 5w40 i wyłącznie paliwie...

 

pozdr!

 

:D :D :D

Opublikowano
no kurcze zielaqqq heh co ty gadzasz.. może nie ma dla ciebie bo wczesniej miałeś wieksze silniki..ale jak ktoś wsiada z 1.6 do 1.8 to czuc i to dużą różnice.
Opublikowano
i co z tego że jeździłeś na 5w40. Moim zdaniem najlepszym silnikiem czterocylindrowym jest 1.8is i jest to najlepszy kompromis pomiędzy mocą i spalaniem i z najfajniejszą charakterystyką silnika.
Opublikowano
mój brat wymieniał ostatnio kable WN i wyklejał 300 zł,

 

 

o jezusie, ja kupiłem do 1.6 M43 championa premium z wyprzedaży coprawda, ale za 49zł, normalna cena 149zł,

tyle, że są dużo dłuższe, no ale to akurat nie jest problem (są tak długie, że można je ciąć na pół i będą na 2 razy :norty: ),

kabelki sprawdzone przez kolegę w Oplu Senatorze z LPG, NGK padały mu co 30-40kkm, a te mają nalatane już

ponad 70kkm i nic się nie dzieje, kurcze, czasem wystarczy trochę poszukać na alledrogo

Opublikowano
bo najlepiej jak byś kupił od niego to by mówił że są dobre ja mechaników unikam jak ognia większość robię sam przede wszystkim staram się nie kupować okazyjnych szrotów
Opublikowano
chodziło mi tylko o mechaników a o tych szrotach to tak ogólnie. Staram się nie wypowiadać w ten sposób co kto kupuje mogę tylko doradzić na tak albo na nie. I tak decyzja należy do kupującego. Nie wiem czy zauważyłeś ale większość wątków w tym dziale zaczyna się od tego : "kilka dni temu kupiłem auto i mam problem..."
Opublikowano

Nowy jestem i witam się z grupą:)

 

Mam pytanie, znalazłem fajne ogłoszenie BMW Compact 1999rok E36. Koleś mówi, że jest to model 316i z silnikiem 1.8. Znalazłem, że silnik 1.8 występujący w Compacie 316 w tym roczniku to M43 coś ponad 100km.

 

Gość który sprzedaje auto twierdzi natomiast, że to model 316 ale z silnikiem M44b18 o mocy 140km(tak jak IS). Twierdzi również, że to autko fabryczne i oryginalnie wyszło tak z fabryki.

 

Moje pytanie jest takie, czy możliwa jest taka konfiguracja? Nie mówie, że gość kłamie ale z czystej ciekawości pytam. Szukam Compacta z silnikiem 140km(M42, M44), i nie chce jechać 200km oglądać, żeby stwierdzić że to tylko 100 koni.

 

Proszę o pomoc, bo chce się na czwartek ustawić na oglądanie, i jutro musze o urlopie pogadać, nie chce odwalić gały i zmarnować kase i dzień wolny na oglądanie auta które mnie nie interesuje.

Opublikowano
najlepiej niech ci przyśle zdjęcie komory silnika i będzie wiadomo co to za silnik a jeszcze lepiej jakbyś miał numer vin wrzucisz w odpowiedni dział i może do czwartku ktoś rozkoduje i będzie wszystko jasne
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
jak dobrze kojarzę M43 jest na jednym wałku, a M44 jest na dwóch? Inny jest kształt głowicy?

 

Tak M44 jest na dwóch wałkach... w dodatku M44 ma 16 zaworów, a M43 8 zaworów.

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Opublikowano
Koleś mówi, że jest to model 316i z silnikiem 1.8

 

Myślę, że Cie w butelkę nabija bo 316i to przecież 1.6 a 318i to 1.8. Poza tym M44B18 to jest IS tylko, że jest to następca M42 produkowana chyba od 1995 roku. Skoro jest oznaczenie samochodu 316i to na pewno nie było tam seryjnie M44B18. Jeżeli się mylę to niech mnie ktoś poprawi :)

Opublikowano

Ekhem...

 

 

co do waszych watpliwosci odnosnie mocy... m40b16 mialo 100km, m43b16 102km i m43b19 105km, kazde z nich oznaczane bylo jako 316i,

pierwszy silnik to 1.6 na pasku i z kopułką, drugi to 1.6 na lancuchu z cewką, trzeci to ten drugi tylko pojemnosc 1.9

 

 

i nie bylo w 316i innych niz m40 m43 pojemnosci 1.6 1.9

Opublikowano

jeju jeju,

o to ze w e36 w modelu oznaczonym jako 316i wystepowaly tylko silniki m40b16 m43b16 i m43b19, jezeli ktos trafil na inny silnik pod maska 316i w e36 to byla to rzezba :P a pisze to bo odnioslem wrazenie ze ludzie sugeruja sie oznaczeniem modelu przy podawaniu pojemnosci silnika, co okazuje sie byc pomyslem chybionym

 

 

 

swoja droga to w IS wystepowaly tez dwie pojemnosci, 1.8 i 1.9,

szkoda ze temat "Wszystko o BMW E36: Historia, Dane techniczne " najwyrazniej... zdechl, w nim bylo wszystko opisane, co gdzie kiedy i ile.

 

 

i czemu piszecie RAPER89!? REAPER89!!! nie rAper tylko rEAper ... afff :P

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.