Skocz do zawartości

Jakie przełożenie do E30 Cabrio po swapie na M52B25 ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Jak w tytule? Kto, czy i jakie doświadczenie ma z przelożeniem dyfra po swapie na M50 / M52 B25 ?? Obecnie w wozie znajduje się S4.45, nie objeździłem na tyle żeby wypowiedzieć się coś na ten temat lecz wydaje mnie się iż słuzy to tylko i wyłącznie do zabawy :) pierwszy bieg jest jak czwarty ;) które z przełożeń polecacie do normalnego użytkowania tego auta na słoneczne niedzielne wypady z żoną ? :)
Opublikowano
myślałem właśnie o 3.25 w 324td takie były sęk w tym, że to duża głowa, a ja nie mam pokrywki heheh mialem kiedyś 2.92 ale niewiele myśląc sprzedałem :/ teraz by się przydało....
Opublikowano
aha nie doczytałem o tej literce S :) szkoda że tak ciężko to dostać heheheheh :) ale dziękuje za porade :)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Wydajemi mi się że 3,25 lub 3,15 bedzie dobre, a skoro ma być tylko to okazjonalnego objazdu z żoną to szpere czyli to "S" możesz sobie darować, no chyba że okazjonalnie z żoną upalasz...

 

PZDR>

Opublikowano
Który właściciel e30 nie ma chwili słabości ? :) żona ew może popatrzeć bo zaraz jej się niedobrze robi przy takich manewrach ;) wiem już więcej w tym temacie, utwierdziłem się w tym co miałem w głowie. Zastanawiałem się czy przypadkiem takie przełożenie aż zanadto nie przymuli tego samochodu
Opublikowano
przymulić nie przymuli, pokaże jego możliwości...

"Nikt nie wymaga od was samych zwycięstw.

Czasem i przegrać przychodzi.

Ale każdy ma prawo żądać od was ambitnej i nieustępliwej walki.

Nie dopuśćcie do tego, aby ludzie uznali was za niegodnych... podania ręki."

Henryk Reyman

http://img811.imageshack.us/img811/8193/mottol.jpg

Opublikowano

Witam

podczepię się pod temat. Mianowicie mam do kupienia szpere na małej głowie w okazyjnej cenie... ale jest jeden mały minus.. ma popękane flansze , machanizm dobry . I pytanie czy flansze będę mógł wsadzić od innego dyfru z małą głową i czy będą pasować?? rzeźbił już ktoś coś takiego??? szpera ma przełożenie 4.27 a flansze wsadził bym od 4.10?? Z góry dzięki za pomoc...Pozdrawiam

BAYERISCHE MOTOREN WERKE
Opublikowano

Kolego czorny109 mam odpowiedź na twoje pytanie i od razu wprowadzam poprawki :) Miałem dziś urlop i rzeźbiłem mojego potworka :) znalazłem w schowku skrytą dla potomnych blaszke, która przypomniała mi że mój dyfer ma przełożenie S4.27. Więc kontynuując sam kupiłem go bez jednej flanszy i wiem że pasują wszystkie inne z małej głowy (i z dużej chyba zresztą też) :)

A wracając do tematu objeździłem dziś trochę mojego woza po swapie jak w tytule i S4.27 nie nadaje się w ogóle do jazdy 4000obr/min to ok 80 - 90 km/h :)

W serii ten dyfer jeździł w E30 Touring M40B18 (w ogóle była taka wypasiona)

Jeździłem nim na m20b20 dłuższy czas - znośnie, ale spalanie kosmos :) (ale czego się nie robi dla E30 - niech chleje ile chce :) ) no i jazda kończyla się w granicach 160 km / h

No to kto ma do sprzedania jakieś S3.25 bądź inne jak koledzy wyżej pisali ? :)

Opublikowano

a co do szpery to nie tylko lepiej się z nią startuje, ale też łatwiej wyjechać z zaspy :) czy zabłoconego parkingu :)

co do zabłoconego parkingu to pamiętam kiedyś jak kobieta ma pobrudziła buty :) no i oczywiście pobrudziły się również borbety :) zaraz jechałem na karchera :) no a żona co ? oczywiście że mi wypomniała :) że buty to mogą być brudne :) a koła nie :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :D :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.