Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

mam na yt, nie mam juz samochodu, kupił go ode mnie znajomy, auto stoi u mechanika w mojej miejscowości, usterka nie jest jeszcze naprawiona, więc jeżeli mój filmik ci nie pomoże to jutro do niego podjadę i nagram filmik. pozdrawiam

 

 

najlepiej to słychac na końcu filmiku, jak chodzi na biegu jałowym

Tylko BMW jest samochodem , inne auta to wyrób samochodo-podobny.


Reanimacja:


http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=134&t=228175

Opublikowano
a jak odłączysz przepływomierz? bo jak u mnie się odłączyło to niby pracował normalnie, dziś własnie byłem u tego mechanika i myslelismy co może to powodować, jednak dalej jesteśmy zdania że to przepływomierz, odepnij i napisz jak będzie chodził

Tylko BMW jest samochodem , inne auta to wyrób samochodo-podobny.


Reanimacja:


http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=134&t=228175

Opublikowano
Jak kolega napisał moj chodzi identycznie w dodatku trzesie budam w czasie tych drgań silnika , czy mozesz nagrac filmik swojego aktualnego bmw , chodzi mi o kulture pracy. Przepływomierz wyminiłem w całosci z bmw 7 o przebiegu 130tys z nimiec wiec odpada. Gdy odłanczałem wtyczke od starego przepływomierza nie było roznicy , w nowym gdy odłacze następuje wzrost obrotów. Juz nie wiem czego sie przyczepic sprawdziłem chyba wszystko...
Opublikowano
po regulacji na gorącym (tak jak się mierzyć powinno
regulację zaworów przeprowadza się na zimnym silniku...tylko i wylącznie.Ja miałem moje pierwsze E32 z M30 B30...silnik po remoncie tzn remont kapitalny głowicy,nowe pierścienie,panewk zostaly bo wyglądały jak nowe...blok silnika umyty do czysta na zewnatrz i wewnątrz pod ciśnieneim,łańcuch został stary.Po złożeniu i wyregulowaniu zaworów na 0.35mm na ssących i wydechowych silnik chodził jak nowy.Dodam,że silnik nigdy wczesniej nie widział gazu...teraz już zagazowana od wielu lat bo gość,który kupil ją ode mnie wpakował gaz.Acha dodam,że jak byłem na takim sptrawdzeniu silnika po remoncie w Boschu w Szczecinie to gość powiedział,że silnik ma parametry jak nowy...mowa o sprężaniu...nie pamiętam dokladnie ile było ale chyba 11.5 na kazdym cylindrze.Pozdrawiam.
Opublikowano

regulacja zaworów oczywiście na zimnym, sprawdzanie kompresji na ciepłym.

 

cichy77 czy Twój silnik chodzi tam równo że mając zatkane uszy lub słuchając bardzo głośniej muzyki nie jesteś w stanie stwierdzić będąc w środku czy jest włączony czy nie?

Opublikowano
tak, mój silnik chodzi równo, gdy, np zatkam uszy nie wiem czy silnik chodzi, tak jak podawałeś taki przykład :wink:

 

ale filmu nie dałeś ;)

 

A Ty masz EML czy zwykła przepustnicę? Na zwykłej przepustnicy da się regulować obroty na EML nie. Nie masz lekko podwyższonych obrotów, przy autach z którymi miałem do czynienia 800 rpm to 750 rpm na obrotomierzu i tyle powinien pokazywać obrotomierz bo on przy niskich obrotach zaniża.

Opublikowano
a zaraz sprawdze :p

nie wiem jakie mam obroty , bo kiedys w tej budzie był diesel i zostały mi jak na razie zegary własnie od diesla i troszkę obrotomierz zaniża :p

 

a lpg masz? Każdy interfejs podaje. Wiem że u mnie jak obrotomierz pokazuje 800 rpm to w rzeczywistości jest 850 rpm a jak pokazuje 750 rpm to jest rzeczywiście 800 rpm.

Opublikowano
prosze film :wink:

 

 

mam zwykłą przepustnicę

ladnie silniczek pracuje:) dzis zauwazylem ze nawet jak dam gazu i trzymam obroty na okolo 1200 obr to czuc takie niemile drganie. juz kurde sam nie wiem :mad2: . sprawdzilem prawie wszystko. musze od kogos pozyczyc przeplywke i zobaczyc i sprawdzic caly dolot czy nie lapie lewego powietrza

Opublikowano
mój silnik nigdy nie miał gazu, podobno przebieg ok. 250tys(robiony swap) test z monetą przeszedł bez problemu, nie przewróciła się. obroty nie falują, budą nie trzęsie. filmik nagrywałem przy zimnym silniku. sprawdź dokładnie ten dolot bo to też ma wielki wpływ na pracę silnika

Tylko BMW jest samochodem , inne auta to wyrób samochodo-podobny.


Reanimacja:


http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=134&t=228175

Opublikowano
mój silnik nigdy nie miał gazu, podobno przebieg ok. 250tys(robiony swap) test z monetą przeszedł bez problemu, nie przewróciła się. obroty nie falują, budą nie trzęsie. filmik nagrywałem przy zimnym silniku. sprawdź dokładnie ten dolot bo to też ma wielki wpływ na pracę silnika

 

a za ile kupiłeś taki silnik? Jaką masz kompresje wg pomiarów? Nagraj kiedyś filmik z monetą :)

 

a czy możesz spokojnie powiedzieć że ten silnik mniej drży niż nowe z salonu R4 z wałkami równoważącymi i innymi rzeczami, nowe auto typu Golf, Astra, i30 wg mnie każde lekko w środku drży choć przysłowiowe "prawie nic". A wg mnie nawet takie stare R6 - jeśli jest w bdb. stanie powinno mniej drżeć.

Opublikowano
powiem szczerze że obecne 535i kupilem za 2tys zł :mrgreen: silnik, skrzynia, most zmieniane przed zimą z e32, jak nie zapomnę to jutro nagram drugi filmik z monetą, a co do tych drgań to nawet nie zwróciłem uwagi jakie są ( a może ich nie ma i dlatego nie zwróciłem :norty: ), kompresji jak na razie jeszcze nie sprawdzałem...ale jak na razie jest to bmw z najlepszą kulturą pracy z jakich miałem :8)

Tylko BMW jest samochodem , inne auta to wyrób samochodo-podobny.


Reanimacja:


http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=134&t=228175

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
mój silnik nigdy nie miał gazu, podobno przebieg ok. 250tys(robiony swap) test z monetą przeszedł bez problemu, nie przewróciła się. obroty nie falują, budą nie trzęsie. filmik nagrywałem przy zimnym silniku. sprawdź dokładnie ten dolot bo to też ma wielki wpływ na pracę silnika

 

a za ile kupiłeś taki silnik? Jaką masz kompresje wg pomiarów? Nagraj kiedyś filmik z monetą :)

 

a czy możesz spokojnie powiedzieć że ten silnik mniej drży niż nowe z salonu R4 z wałkami równoważącymi i innymi rzeczami, nowe auto typu Golf, Astra, i30 wg mnie każde lekko w środku drży choć przysłowiowe "prawie nic". A wg mnie nawet takie stare R6 - jeśli jest w bdb. stanie powinno mniej drżeć.

 

Hej, Michael wymieniałeś ten łańcuch?

pozdrawiam Bartek
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

mam podobny problem - auto na zimnym pracuje nierówno, w dodatku mam następujący objaw (na ciepłym):

 

- po zapaleniu czasy wtrysków wynoszą ok 3ms - auto chodzi nierówno

- po lekkim przygazowaniu czasy wtrysków wskakują na 6ms na jałowym - zaczyna chodzić równo

- na wysokich obrotach czasy wtrysków są absurdalnie duże, do 60ms !

- jest przylewany co widać na analizatorze spalin...

 

poza tym - ma moc, nie bierze oleju itd.

 

Co sprawdzić?

- przepływka?

- czujnik na kablu wn ?

- lambda?

 

zawory ustawione, nowy czujnik temp. dla kompa OEM, kable, zapłon - wszystko nowe BREMI.

Opublikowano

Witam Panowie ...

 

Nie chciałem zakładać nowego tematu a ponieważ mój problem dotyczy nierównej pracy m30b30 może ktoś z was potrafi mi pomóc.

Generalnie wymieniam kabelki świece rozdzielacz , przy wymianie zauważyłem spękaną gumę przepływomierza więc postanowiłem sprawdzić wszystkie łączenia.

Mam dwa pytania

 

1. Gdzie "uchodzi" przewód od silniczka krokowego? Jeden koniec poziomy wchodzi do gumy a pionowy do rurki. Gdzie ona leci, o co pytać przy upnie części?

2. Po drugiej stronie gumy przeplywki (po drugiej stronie silniczka krokowego) odchodzi kolanko -> gumowy przewód który dochodzi do pokrywy zaworów.

Do tego gumowego przewodu od dołu wchodzi cieniutki przewód grubości ok 8mm. Gdzie on się kończy?

 

Czym lepiej sprawdzić szczelność samostartem czy Plakiem

?

 

Z góry dzięki i pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.