Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Ktoś wie czy jest jakaś opcja konfiguracji gniazda zapalniczki tak by wyłączało się po wyjęciu kluczyka?
Opublikowano

Prawdę mówiąc tez by mi się przydało, chociażby po to, żeby po zgaszeniu silnika wyłączał się antyradar, a inni pewnie zadowoleni byliby jak by wyłączało się CB.

Nie mówiąc już o tym, ze przydało by się jeszcze jedno gniazdko.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja mam CB podpięte pod gniazdko w schowku,te od latarki.Tam prąd ginie po przekręceniu kluczyka i jest jeszcze jedna zaleta brak kabli na zewnątrz,można ładnie schować.
ec2Wze6.jpg
Opublikowano

Nie wiedziałem, że tam znika napięcie, ja i tak podpinam pod akumulator, bo 30A poboru żadna zapalniczka nie zniesie.

 

Antyradar zaś muszę mieć pod ręką z 2 powodów:

Po pierwsze, żeby szybko schować w razie kontroli, a po drugie na wtyczce zasilania jest guzik wyciszania w przypadku dłuższych alarmów, wiec znikający w zapalniczce prąd nie byłby złym rozwiązaniem

Opublikowano

Z tymi 30A przesadziłem trochę, w szczycie 25A :D

 

A taki pobór ma taka zabaweczka:

http://www.hampedia.net/pictures/icom/ic-7000.jpg

 

Trochę info na temat sprzętu http://avantiradio.pl/go/_info/?id=88&idc=22_32

Opublikowano

Tak podejrzewalem, mam takiego samego Icom'a :!:

Licencjonowany :?: Czy tylko silna sibajka :?:

Pozdrawiam, ///M5

http://i228.photobucket.com/albums/ee124/areckim5/bmw_2000_m5_05.jpg

Opublikowano
witam, tak jak zrobisz to sam, przez przekaźnik ale po co???

 

żeby się wyłączał transmiter fm i navi wchodziło w uśpienie. tak dla wygody. myślałem że gdzies to może zakodować mozna bo mam kabelek i progsy ale jak nie to podciągnę jakiś "+" z bezpiecznikow

Opublikowano
witam, tak jak zrobisz to sam, przez przekaźnik ale po co???

 

żeby się wyłączał transmiter fm i navi wchodziło w uśpienie. tak dla wygody. myślałem że gdzies to może zakodować mozna bo mam kabelek i progsy ale jak nie to podciągnę jakiś "+" z bezpiecznikow

 

 

witam,ten plus z bezpieczników NIE ZE ŚWIATEŁ :nienie: bo LCM padnie

kolega cichy napisał że masz plus w schowku od ładowania latarki

Opublikowano
Wiem. LCMa nie chce tykać. Wydaje mi sie że on mierzy opory szukając spalonych żarówek a podłączenia w obieg go ogłupią. Swoją drogą zauważyliście że po wyjęciu/spaleniu obu tylnych żarówek pozycji w jednej lampie LCM zapala w tej lampie "awaryjnie" przygaszony "stop". :?: :D Przynajmniej u mnie na LCMII. a to pierwszy wypust '96 Ale to już OT...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.