Skocz do zawartości

316i Luz na wale w dyfrze i skrzyni biegów


cicio19

Rekomendowane odpowiedzi

Witam szanowne Grono posiadaczy Marki BMW,,mam taki problem u siebie w buni z tego co sie dowiadywałem to nie tylko ja bo podobno ze to w tych modelach E46 takie przypadki to norma,a wiec do żeczy. Stuki przy ruszaniu z jedynki i na wstecznym,po ogledzinach u paru mechanikow stwierdzili ze to tylni most czyli dyfer ze sa luzy na półoskach drugi mechanik stwierdzil ze to wina skrzyni luz na wyjsciu do kturego przykreca sie wał,trzeci mechanik stwierdził ze to wina walu i ze da sie ten luz zlikwidowac poprzez podłozenie jakichstam podkladek,,,,Ten luz wystepuje podczas ruszania i puszczania sprzegła jest to taki stukot jakby na wale, wyglada to tak ze jak podnieslismy samochod na podnosniku to faktycznie jak zlapiesz reka za wal to krecisz w lewo i w prawo z jakies 80 stopni,wymieniłem skrzynie bo miałem okazje kupna za tanie pieniadze ale to nic nie dalo,,czytałem juz na forum o tym problemie i pisali własnie ze to wina skrzyni biegów NONSENS! nic nie dało luz i stukot jest dalej,dodam ze skrzynia ktura wymienilem jest w idealnym stanie z auta kture miało 80tys przebiegu,wiec nie piszcie ze moze i ta druga skrzynia jest taka sama jak ta co była,,koledzy ja jeszcze mysle ze to moze byc kolo dwu masowe jest juz wyrobione ma luz i to bedzie tego przyczyna ale moze sie okazac ze i to bzdura ale kto wie jak sie nie zajrzy,,Prosze kogos o odpowiedz na te pytania kogos kto naprawde zna sie na zeczy lub borykał sie z tym problemem,dodam jeszcze ze to 316i 1,9 motor,dziekuje Pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tu masz rozwiązanie na Twój największy problem http://so.pwn.pl/

:?: :?: :?:

 

chodzi o to ze jego największym problemem są błędy ortograficzne dlatego odsyłam do słownika... -.-'

ps. i tytuł chyba powinien być inny

a jeśli chodzi o problem z autem to na forum jest tego pełno, jak dobrze poszuka to znajdzie tylko chęci brak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

sprawdz tylne mocowanie belki do karoseri czesto sie wyrywalo oraz główne tuleje belki, a także tuleje mostu. Ale ja stawiam na półosie i most.Wał jedynie może mieć luz na krzyżakach i tam nie da się zlikwidować luzu za pomocą podkładek, jedynie wymienia się krzyżaki.Koło dwumasowe jak pada to przechodza zazwyczaj drgania na pedał sprzęgła lub przy ruszaniu szarpie.Najlepiej wjedź na kanał i niech jedna osoba szarpie przy ruszaniu a druga niech patrzy i słucha z kanału. Stawiam na półosie Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stukać może wszystko. Dźwięk roznosi po całym aucie i często myli....czyli do wymiany może być niestety wszystko.

 

A co do ortografii ...popieram. Piszcie poprawnie...bo już się rzygać czasami chce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.