Skocz do zawartości

cicio19

Zarejestrowani
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 316i 1999

Osiągnięcia cicio19

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. No umnie tez wlasnie nie bierze oleju o dziwo,wrócilem teraz z niemiec na swieta i niewziol nic i mam ją na gazie brc,,takze zastanawiam sie czy wymieniac te popychacze i pakowac sie w koszty,popychacz kosztuje orginalny 60zl,,na allegro znalazlem za 21zl za sztuke,,ale mechanik powiedzial ze te z allegro moga byc gorsze od tych starych,ze komus wymienial w mercedesie wlasnie te zakupione na allegro i klekotaly tak samo jak te stare i dopiero gosc kupil orginalene zalozyl mu i ma spokuj,,i nie wiem wlasnie co robic,jest to koszt 480zl+robocizna 300zl=780zl,,czy inwestowac w 13letni samochód tyle sosu? troszke gnebi mnie sprawa taka ze jezeli bede opychal bunie bo mam taki zamiar,to gosc ktury ja kupi moze puzniej mnie przesladowac i chciec oddac auto bo powie ze cos jest nie tak z nim,jak go bedzie odpalal rano,,bo jak bedzie kupowal to oczywiscie nie bedzie tego slyszal klekotania,bo to tylko rano na zimnym silniku,a pozniej nic sie nie dzieje,takze nie wiem co robic,doradzcie mi koledzy,prosze
  2. No wlasnie dokladnie tak jak piszesz,nietrzymaja oleju i dlatego stukaja na zimnym zanim olej ich napelni,,,
  3. No wlasnie ze klepie,stukot jest taki przez pare sekund,zalezy od pogody,jak jest mróz to bardziej i dluzej stuka,jak jest cieplo na polu to tak chwilke tylko ze 3,,4 stuki,albo nieraz wcale nie stuka,,i z tego co sie orientuje i dowiadywalem to wlasnie ze te popychacze chydrauliczne,,,wdzieczny bede jezeli wiesz cos wiecej na ten temat i prosze doradz mi jak sie na tym znasz
  4. koledzy podpowiedzcie mi ile sztuk idzie hydro popychaczy do silnika M43 i ile mechanik może zaspiewac za wymiane
  5. No własnie sam nie wiem jakie mam ochote na 328 ale znowu robie duzo km rocznie i nie wiem czy mi sie to opłaci przez ten rok zrobilem 30tys km ale mam gaz BRC to wychodzi sie calkiem niezle,ale znowu troche mocy brakuje na trasie mam 316i 1,9 motor 105 koni radzi sobie calkiem dobrze ale jednak brakuje mocy na trasie zwłaszcza przy wyprzedzaniu noi wlasnie moje pytanie na temat tego 318i N42 bo slyszalem ze fajne silniki dosc calkiem niezle ciagną i mało pala ale ten velvetronic ze szfankuje i rozrzad
  6. Witam,koledzy mam prośbe chce dowiedziec sie cos o silniku N42 valvetronicu 318i 143km czy warto kupic bunie z tym motorem,prosił bym o opinie albo o linki jak ktos znajdzie na forum takie dyskusje,bo tematow takich jest duzo ale o usterkach a ja bym chciał konkretnie wiedziec o tym silniku jak sie sprawuje itp itd bo strasza awaryjnoscia rozrzodu podobno,dziekuje i pozdrawiam
  7. Dzieki koledzy za odpowiedzi bede dochodził co to jest i jak cos to napisze,pozdrawiam
  8. a no wlasnie kolego a tu chodzi o konkrety,a jeszcze gorsze jest to ze jeden taki ortografie sprawdza zamiast napisac cos konkretnie w temacie,, nie moge tego pojac co za ludzie :mad2:
  9. Witam szanowne Grono posiadaczy Marki BMW,,mam taki problem u siebie w buni z tego co sie dowiadywałem to nie tylko ja bo podobno ze to w tych modelach E46 takie przypadki to norma,a wiec do żeczy. Stuki przy ruszaniu z jedynki i na wstecznym,po ogledzinach u paru mechanikow stwierdzili ze to tylni most czyli dyfer ze sa luzy na półoskach drugi mechanik stwierdzil ze to wina skrzyni luz na wyjsciu do kturego przykreca sie wał,trzeci mechanik stwierdził ze to wina walu i ze da sie ten luz zlikwidowac poprzez podłozenie jakichstam podkladek,,,,Ten luz wystepuje podczas ruszania i puszczania sprzegła jest to taki stukot jakby na wale, wyglada to tak ze jak podnieslismy samochod na podnosniku to faktycznie jak zlapiesz reka za wal to krecisz w lewo i w prawo z jakies 80 stopni,wymieniłem skrzynie bo miałem okazje kupna za tanie pieniadze ale to nic nie dalo,,czytałem juz na forum o tym problemie i pisali własnie ze to wina skrzyni biegów NONSENS! nic nie dało luz i stukot jest dalej,dodam ze skrzynia ktura wymienilem jest w idealnym stanie z auta kture miało 80tys przebiegu,wiec nie piszcie ze moze i ta druga skrzynia jest taka sama jak ta co była,,koledzy ja jeszcze mysle ze to moze byc kolo dwu masowe jest juz wyrobione ma luz i to bedzie tego przyczyna ale moze sie okazac ze i to bzdura ale kto wie jak sie nie zajrzy,,Prosze kogos o odpowiedz na te pytania kogos kto naprawde zna sie na zeczy lub borykał sie z tym problemem,dodam jeszcze ze to 316i 1,9 motor,dziekuje Pozdrawiam
  10. Kolego jaka turbina w 316i nie ma zadnej turbiny :)
  11. O na to kolego nie zwróciłem uwagi ale jutro to sprawdze i napisze
  12. Też tak sądze kolego ale pisza ze maja po 300tys przejechane i starsze modele i nigdy by nie wlali 10W40 tylko na pełnym smigaja ze olej zalecany przez bmw jest full syntetyk i niezalezy to od przebiegu,no i wlasnie ten temat mnie ciekawi bardzo
  13. Koledzy co sadzicie o przejsciu z oleju 10W40 na pelen syntetyk 0W30,dodam ze mam 316i z silnikiem 1,9 z sekwencja BRC rok 99 i ma przejechane prawie 200tys,,dwóch kolegów juz pisalo na ten temat ale prosil bym o wiecej odpowiedzi na ten temat jezeli mozecie
  14. Koledzy pomóżcie mi bo juz nie mam głowy co do stukajacych zaworów przy zimnym silniku,mam 316i z silnikiem 1,9 powiedzcie mi czy to jakas oznaka zużycia zaworów i popychaczy czy to tak jest przy odpalaniu zimnego silnika zanim olej dojdzie wszedzie,ten odglos jest dosłownie 2,,3 sekundy no ale jest i nie wiem co robic czy to wina oleju słabej jakosci czy co innego,,wczoraj wymienialem olej zalałem ORLEN PLATINUM CLASSIC GAS SEMISYNTHETIC 10W40 dodam jeszcze ze mam sekwencje brc
  15. kolego ale mam przejechane juz prawie 200tys wiec obawiam sie ze ten olej bedzie za rzadki
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.